Gjest Awsome Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Spis sunt og vær aktiv. Jogg, gå tur, etc. Ang. selvtillitsproblemet har eg ingen råd.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Det er viktig å trene, men også å spise sundt. Tror det er bra for deg å spise mindre hvite karbohydrater, og heller spise mer grønnsaker, kjøtt, fisk, frukt, bær og nøtter. Vet ikke hvor gammel du er, men jeg har slitt mye med kroppen min siden jeg var rundt 20. Syns jeg selv var så stor og tykk ... men etter hvert som jeg kom i slutten av 20-årene begynte jeg å like kroppen min. Kvinner har jo former, og det er fint. Itillegg må vi passe på å bevege på oss og å spise sundt. Du trenger ikke trene hver dag, men gå en tur hver dag, og småspring litt opp bakker, så skal du se at kondisen og motivasjonen kommer Vil gi deg en god klem, og håper du kan fortsette å leve et bra liv selv om moren din ikke lever lenger
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Det er jo kjempebra at du vil trene og generelt bli sunnere, men jeg synes du burde jobbe med å godta kroppen din slik som den er. Ikke tenk i høyde og kg, tenk heller på hvordan du selv synes du ser ut, uten å ta noen som helst mål. Kjøp deg fint undertøy og klær, stell godt med deg selv og hold deg i form, så skal du se at selvtilliten blir bedre bare ved å gjøre det selvsagt ordner det ikke alt, men det er utrolig hvor mye en slik "makeover" kan gjøre. Gjør ting som gjør deg selv glad, ikke tenk så mye på hva andre vil at du skal gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå