Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har et par spørsmål som jeg ønsker svar på=) Jeg bruker mercilon 28, og har gjort det i godt over et år nå. Jeg er veldig flink til å ta p-pillene når jeg skal, og kan ikke huske at jeg noen gang har kastet opp eller hatt diare rett etter at jeg har tatt pilla. Menstruasjonen kommer og går som den skal, eller frem til nå i alle fall. Jeg skulle egentlig ha fått mensen den 6 juni, men har ikke sett noe til den. Dette har jeg ikke opplevd før, så jeg lurer på om det er vanlig? Jeg har også hatt superømme bryster de siste 2 ukene. Jeg har lest på pakningsvedlegget til Mecilon at ømme bryster kan være en bivirkning, noe som kan forklare den delen. Jeg kan ikke tro jeg er gravid, jeg som har vært så flink til å ta p-pillene til riktig tid hver dag. Det er sikkert vanlig, men jeg synes det var litt urovekkende at både uteblitt mens og ømme bryster skulle komme så samtidig. Er dette vanlig når man går på p-piller? Noen som vet? Takker for svar;)
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har et par spørsmål som jeg ønsker svar på=) Jeg bruker mercilon 28, og har gjort det i godt over et år nå. Jeg er veldig flink til å ta p-pillene når jeg skal, og kan ikke huske at jeg noen gang har kastet opp eller hatt diare rett etter at jeg har tatt pilla. Menstruasjonen kommer og går som den skal, eller frem til nå i alle fall. Jeg skulle egentlig ha fått mensen den 6 juni, men har ikke sett noe til den. Dette har jeg ikke opplevd før, så jeg lurer på om det er vanlig? Jeg har også hatt superømme bryster de siste 2 ukene. Jeg har lest på pakningsvedlegget til Mecilon at ømme bryster kan være en bivirkning, noe som kan forklare den delen. Jeg kan ikke tro jeg er gravid, jeg som har vært så flink til å ta p-pillene til riktig tid hver dag. Det er sikkert vanlig, men jeg synes det var litt urovekkende at både uteblitt mens og ømme bryster skulle komme så samtidig. Er dette vanlig når man går på p-piller? Noen som vet? Takker for svar;) Mente JULI, ikke juni;)
Gina_ Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Jeg går på akkurat samme piller, og har heller ikke opplevd at mensen har uteblitt mer enn én dag etter forventet. Hadde virkelig begynt å lure så lang tid etterpå. Ville kanskje tatt en test for å være sikker, er jo folk som blir gravide på pillen, uansett hvor nøye de er. Kjenner folk som har barn som kom etter både piller og kondom ble brukt samtidig, så det er alltid en sjanse. Håper det ordner seg for deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå