Gå til innhold

sarotex og migrene

Fremhevede innlegg

Gjest smoothie22
Skrevet

noen som går på dette forebyggende mot migrene? min hodepine kommer ofte av spenninger, og jeg lurer på om jeg skulle foreslå dette for legen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått på sarotex pga den gir bedre søvn og påvirker sentralnervesystemet (jeg har skader i rygg og nerveskade i høyre bein)

Sarotexen gjorde i alle fall ikke min migrene bedre,i det året jeg gikk på den.

Vær obs på at du kan få humørforandringer ,jeg ble så sinna som fy!

Fant en link :

http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=3306&catid=1&Itemid=388

Gjest gjest
Skrevet

Hei,

Har slitt med kronisk spenningshodepine i flere år. Våknet veldig ofte med hodepine,og hadde hodepine minst 4-5 dager i uken. Jeg hadde stive nakke/hals og rygg muskler som ikke ble noe bedre av massasje, tøying/strekking og trening av overkroppen gjorde det bare verre.

Begynte på sarotex (tok 10 mg i 2 uker og så 20 mg) og har virkelig fått et helt nytt liv! Våkner ikke med hodepine lenger, og har veldig sjeldent hodepine nå. Jeg går også til en manuell terapaut en gang i mnd (gikk litt oftere de første to mnd). Sist jeg var hos manuell terapauten var jeg ikke stiv i det hele tatt. Det er ingen tvil om at dette er pga sarotexen. Har vært hos både fysio og manuell terapaut før uten at det var nok. Musklene var fortsatt stive.

Ble litt trøtt av sarotexen den første uken, men utover den uken har jeg ikke hatt noen bivirkninger. Jeg sover godt og spenner ikke musklene i søvne lenger. Ingen humørsvinger.

Om sarotex har samme effekt til de som sliter med migrene vet jeg ikke, men håper at det kan hjelpe!:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg la på meg rundt 8 kg etter å ha gått på sarotex :( noen andre som har hatt det problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...