Gå til innhold

Hva bruker du vanligvis søndag til?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lange frokoster - Young Riders :oops: og evt trening eller en lng tur. Blir lett mye tv og pc - avhengig av været. Vi er jo norske, og da sitter man ikke inne i fint vær... men en bok på balkongen gjør seg jo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sove lenge

Ha lang og god frokost

Smårydding

Kaffebesøk familie/venner

Hobby-prosjekter

Evt kino

Leie film på kvelden

Muligens bestille pizza

Skrevet

Familiemiddag, enten hos mine foreldre eller hos svigers. Slækker på dagen - sambo mener at søndager skal tilbringes foran tv-en, og jeg pleier å bruke tiden enten sammen med venner eller med ett eller annet prosjekt. På kvelden er det tv-tid. Sover forresten alltid lenge, og hender jeg finner senga igjen utpå dagen med en god bok.

Skrevet

Pleier som regel å sove til jeg våkner av meg selv....og så sove enda litt til....Sambis er litt kvikkere på morgenen enn meg, så han er vel igang m frokostserveringen når jeg kommer tuslende ut og kan sette meg til ferdig dekket bord....foran TV'en som regel! Hvis d er i sommerhalvåret, tar vi oss som regel en tur i skauen i løpet av dagen og leter etter noen orienteringsposter, el vi tar en sykkeltur el gjerne en skitur vinterstid (hvis d er snø der vi bor og vi slipper å kjøre lange veier). Kuler'n hjemme på kvelden, m sen og lettvint middag, litt TV-titting (og KG for meg... :ler: ) Sånn har vi d hvertfall de fleste søndager, men akkurat nå i høst har d blitt og blir ganske mange fjellturer, så da blir d køkjøring hjem i timesvis på kvelden istedet for..... :evil:

Skrevet

Når jeg endelig får våkna ut på dagen, så er jeg som regel drit fyllesyk. Velter meg ut av senga og krabber til badet for å :kvalm: Når det begynner og lir ut på kvelden, så kommer fylleangsten :o Hvor var jeg? Når og hvordan kom jeg hjem? Hvem var jeg sammen med? Og ikke minst, hvem har jeg sendt tekstmelding til? Man får lagret meldingen på telefonhelvete, men ikke til hvem og når den er sendt. Fy faen, det er helt forferdelig. Jeg har nå bestemt meg for å slå av telefonen å kun ha hjemme alene fest og da mener jeg HJEMME ALENE :hoppe: Ikke så veldig sosialt, men så slipper man fylleangsten.

Skrevet

Løse Dagbladkryssordet - det i Magasinet, lage matretter som tar laaang tid, eller noe som trengs i huset..

Suz

Gjest Telefonangsteer'n
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen!!!

Hver søndag går med til å sitte og bite negler og være redd for at telefonen ringer. Denne helgen tankte jeg at NÅ - NÅ skal jeg skjerpe meg og feste hjemme slik at jeg tør se kolegaene mine i øynene på mandag. Som sagt så gjort men jeg har fortsatt like angst her jeg sitter på kontorpulten min på jobben. Jeg er sikker på at jeg er den eneste som klarer å sitte alene hjemme OG drite med ut ovenfor kolegaer. Jeg var bedt på to firmafester i helgen og hva klarer jeg å gjøre?? Ikke troppe opp på noen av de og i tilegg sende masse dustete tekstmedlinger til disse folka! orker bare ikke mer av meg selv :tunge1:

Skrevet

Sitter hjemme og daffer og gjør skolearbeid som jeg ikke har fått meg til å gjøre tidligere :blunke:

Skrevet
Lange frokoster - Young Riders :oops:

:enig::ler:

Det er starten på søndagen hos meg og. Står opp og lager frokost akkurat i tide til å få med meg Young Riders, henger i sofaen sammen med kjæresten frem til klokka nærmer seg to, da fyker jeg av gårde på danse-trening, som jeg holder på med til klokka er halv åtte, så kommer jeg meg hjem, spiser litt middag/kvelds og sløver i sofaen med noe godt å lese.

Søndager er deilige. :D

Skrevet
Jeg kjenner meg igjen!!!

Hver søndag går med til å sitte og bite negler og være redd for at telefonen ringer. Denne helgen tankte jeg at NÅ - NÅ skal jeg skjerpe meg og feste hjemme slik at jeg tør se kolegaene mine i øynene på mandag. Som sagt så gjort men jeg har fortsatt like angst her jeg sitter på kontorpulten min på jobben. Jeg er sikker på at jeg er den eneste som klarer å sitte alene hjemme OG drite med ut ovenfor kolegaer. Jeg var bedt på to firmafester i helgen og hva klarer jeg å gjøre?? Ikke troppe opp på noen av de og i tilegg sende masse dustete tekstmedlinger til disse folka! orker bare ikke mer av meg selv :tunge1:

Huffa meg ja, dette er grusomt. Da hjelper det ikke å slå av telefonen, slår vel den på igjen når en blir litt bedugga og tøff som faen :kul:

Til helga så tar jeg å legger igjen SIM-kortet jobb før jeg dra hjem på fredag, jeg orker bare ikke slike mandager lenger jeg :hår:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...