Gå til innhold

Betent ørepiercing..

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tok nye hull i ørene (hos frisør) for ca 1 uke siden, den eine har blitt betent og er litt vondere enn den andre.

Eg renser foran og bak med pyrisept 2 ganger for dagen.

Er det bra nok eller er det noe meir eg bør gjøre?

Og hvor lenge skal man rense piercinger?

Tok i øyebryn for 2 uker siden men fikk ingen beskjed om hvor lenge eg skulle rense den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan evt gå til proffe piercingstudier, der selger de noe shampoo greier du skal smøre på øret i dusjen. Hvis det er blitt betent er det bakterier som har kommet inn i det åpne såret mest sannsynlig. Ta en søk på nettet for hvor lenge man skal rense. Rart at studioet ikke opplyste om det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan evt gå til proffe piercingstudier, der selger de noe shampoo greier du skal smøre på øret i dusjen. Hvis det er blitt betent er det bakterier som har kommet inn i det åpne såret mest sannsynlig. Ta en søk på nettet for hvor lenge man skal rense. Rart at studioet ikke opplyste om det.

Har ikkje mulighet til det pga at nærmeste studio er ca 3 timer unna med bil.

Det syns eg også, har ingen planer om å la han få pierce meg igjen da han virket litt uproff og uhøflig.

Skrevet

Okei.. Eventuelt kan du jo søke litt rundt på nettet of finne noe, finnes nesten garantert noen renseprodukter der ute som du kan bestille, slik at du slipper den lange kjøreturen. Lykke til, håper betennelsen din går vekk!

Skrevet

Forresten så kan du jo ta å ringe til det studioet som du piercet deg i, for å høre hvor lenge du må rense.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...