Gå til innhold

Omskjæring og smerter

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikker på om dette er riktig forum, men har følelsen av at temaet stort sett kommer opp i forbindelse med barn som må omskjæres, så spør her.

Kjæresten min ble omskjært av medisinske årsaker for en uke siden idag, og han har fremdeles utrolig vondt. Masse sting, og så lenge han er våken og veldig påpasselig med hvilke bevegelser han gjør så er det "bare" så vondt at han hyler et par ganger i timen - men han klarer omtrent ikke å sove, for så fort han sovner får han ereksjon og dermed grusomme smerter.

Ok det var kanskje litt mye detaljer, men dere som er omskjært eller har sønner/menn som har blitt det, hvor lenge hadde dere sterke smerter? Hvor lang tid tok det før alt var "back to normal"?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det tok vel ca tre uker før mannen min var over det verste. Da begynte stingene å falle ut, men ikke alle, så jeg var nødt til å ta de siste. Det var visst det værste ved hele omskjæringen, og jeg var sikker på at han skulle svime av.

Mannen min brukte xylocain gel på sårene og hodet når han dusjet, slik at ubehaget skulle bli mindre. Kanskje det er noe for mannen din?

Ereksjon fikk han heldigvis ikke på natt, men mannen min er 41, så det skjer jo ikke fullt så ofte som hos de unge. Morgenereksjonen falt med en gang smertene kom, så det ble ikke store greiene.

Han var på jobb igjen mandag, og inngrepet ble foretatt fredag, men da iført joggebukse. :fnise:

Det ligger en tråd om omskjering inne på diskusjon.no som mannen din kan lese, hvis han ikke allerede har gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...