Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Kan man få kjøpt ferdig falafel til å varme opp hjemme? Tenkte frossen eller kalde. Har aldri sett det nemlig.
Lady Lovelylocks Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Har kjøpt det på helsekost butikker. Og i Sverige
Gjest lolita___ Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Har kjøpt det på helsekost butikker. Og i Sverige mmmm falafel er diggg
Hinata Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Du kan også finne falafelmix (som du blander med vann) i velassorterte matbutikker (ultra har jeg ihvertfall sett det på)
Gjest scorpius Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Du får kjøpt falafel i vanlige butikker. De har det iallfall på Ica (frysedisken). Kjempegodt :D
Supraspinatus Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Coop Obs! og Coop Mega har det i frysedisken. Jeg synes ikke de er like gode som dem jeg lager selv. Ferdig falafeler så kompakte og smaker ikke like godt. Det samme gjelder de miksene. Hvis jeg bruker miks føler jeg alltid at jeg må ha mer hvitløk og persille i. Kanskje litt ekstra chili og. Det tar ikke så lang tid å lage egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå