Gå til innhold

Tips & Triks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte dette kunne være en samletråd med enkle tips for å piffe opp sexlivet; alt fra enkle og praktiske tips til mer avanserte og pirrende forslag for folk med mer erfaring.

Alle har noe lurt eller opphissende de har lært eller erfart, det trenger nødvendigvis ikke å ha direkte med sexen å gjøre, men tenk også i for- og etterkant. Tenk på denne tråden som et oppslagsverk for å lære / bli inspirert.

For å få en best mulig flyt og oversikt er det fint om vi holder oss til to regler:

1. Om man har kommentarer, innspill eller avsporinger på andres innlegg, opprett heller en ny tråd så denne tråden kun inneholder tips og triks.

2. Del et tips uansett hvor opplagt det er for deg, andre kan likevel ha stor glede av det :)

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg spør dere bør jeg også bidra. Mitt første tips er:

Kjøp massasjelys. Utrolig pirrende med varm stearin dryppende på huden, akkurat så varm at det svir når det treffer huden, men forsvinner igjen i samme øyeblikk. Også en god konsistens for massasje:)

Skrevet

- vibrator på klitoris samtidig som man blir penetrert

- pule foran et stort speil, for det er deilig å se på..

- trene bekkenbunnsmuskulaturen og knipe under sexen. Bedre for begge.

- fantaser! Om fantasien er helt på kanten så spiller det jo ingen rolle så lenge den ikke finner veien ut av hodet ditt..?

- pust

Gjest betty
Skrevet

Om man er usikker eller ubekvem på hvordan man prater dirty i et forhold, gi partneren din navn på kjønnsorganet. Ved å kalle pikken f.eks «Jonny» eller fitta for «Donut» blir det mye enklere og ikke minst mye morsommere å snakke om. Senere kan dere også finne på kallenavn for pungen, rumpe og hver av puppene.

Gjest azorpro
Skrevet

Prøv babyolje når du runker kjæresten din, det gjorde jeg og skal si deg at det falt i smak ;)

PS: ikke vær grådig me oljen!

Skrevet

Har du tatt en kikk på tips & triks seksjonen til erotikknett?

ligger ganske mange tips der. Rundt 300.

Ikke alle er like gode, men du finner mange som ER gode også...

Bare sånn når man er inne på det liksom;-)

Skrevet

Oralsex med fisherman eller mentos. Utrolig deilig på både han og henne. kaldt, isende og syyyyyykt pirrende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...