Gå til innhold

Eggstokk-problem?

Fremhevede innlegg

Gjest Heiidi
Skrevet

Hei, kvinner! Jeg er en jente på 18 som gjerne vil høre om noen har samme problem som meg eller vet noe som kan gi med noen svar. Har ofte smerter i noe jeg tror må være eggstokkene (ettersom det er "på hver side, annenhver gang ca, i "hoftebenshøyde"). Det er ikke uutholdelige smerter, men det hindrer meg i å nyte dagen. Smertene kan vel kanskje beskrives som...som om en eller annen innvolle er hoven og vond, rett og slett. Dette fenomenet duklker opp nå og da, uten at jeg kan se noen videre sammenheng med mensen, og kan vare alt fra noen timer til nærmere en uke. Smertene har kommet pg gått siden så tidlig som kanskje 11-12årsalderen, men har helt klart vært værre det siste året. Skremmende, synes jeg, særlig når eggstokk-kreft ligger til familien.

Kan kanskje også nevne at jeg er jomfru og går ikke på p-piller.

Noen som vet noe, eller?? Takk!!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

om det har vart siden du var 11 år er det jo ganske wierd at du ikke har tatt opp dette med legen? synes ellers det høres ut som cyste på eggstokken. dette er som regel helt ufarlig og sprekker gjerne av seg selv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det kan høres ut som cyster på eggstokkene, det kan gjøre veldig vondt. Som regel så er det helt ufarlig, men plagsomt siden det kan gi hormonforstyrrelser.

Du burde ta en innvendig ultralyd hos en gynekolog, da kan h*n se om det er cyster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...