Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Hei, jeg er småbarnsmamma til to barn, har mann også Problemet mitt er at jeg etter jobb (jobber 100%) er så sliten at jeg ikke klarer å stå på beina omtrent... Er dette normalt?
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Jeg blir også ekstremt sliten etter jobb, men vet ikke om det er normalt. Lurer på det samme selv. Men har du vært hos legen og tatt blodprøver for å sjekke om noe er galt? Kan jo hende at du mangler noen vitaminer eller noe. Det er sikkert lurt å sjekke opp, sånn at du kan gjøre noe med det
nemimi Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Nei, det er ikke normalt å være så sliten. Men det som er interessant er hvor raskt du klarer å restituere deg. Blir du bedre av halvtime hvile? Er du uthvilt om morgenen/bedre om morgenen etter å ha sovet? Har du sjekket stoffskiftet ditt? Lurt å ta vitamin/mineralstatus, stoffskifteprøver, jern samt vanlig blodprøvestatus for å utelukke endringer her. Når det er sagt så er det ikke alt som kommer til syne på slike blodprøver, desverre. Hvis du er i slik form over lengre tid er det viktig å ta hensyn til dette - men først undersøke om det kan være noe galt ved enkel blodprøvestatus. Lykke til!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå