Gå til innhold

McDonalds skryter av høy lønn


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

I alle stillingsutlysninger skryter McDonalds av at de gir så god lønn, selv synes jeg det høres litt underlig ut, hva mener de i såfall med god lønn? Er det noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du begynner med 120 i timen dersom du er over 18 år. Meen det er en slitsom jobb ,du øker i lønn dersom du er skiftleder /vert/vertinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ok, dette var jo ikke akkurat bra lønn da...

Som første jobben til en 18 åring er da det en helt grei lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Da er det like greit å sitte inne på sentralbordet på jobben til faren sin, og tjene 145 kr i timen ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber natt deltid på McD. Startet på 134 + tillegg, var da 19. Helt ok ift bransjen generelt!

Slitsomt, ja, tiden går fort, hyggelige kollegaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Dette er jo ikke noe særlig "høy" lønn, tatt i betrakning av hva man tjener i andre butikker.

Er du over 18 og begynner å jobbe i en dagligvareforretning, vil du tjene rundt 130 kroner timen der også, om bedriften følger tariffavtalen til Handel og Kontor (noe de fleste gjør).

Når det er sagt, er det jo større mulighet for å tjene gode penger på UB-tillegg på et sted som Macen, da de f.eks. har åpent om søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som første lønn synes jeg 120 er bra. Der jeg jobber nå fikk jeg en begynnerlønn på 106 kroner timen (19 år) som økte til 113 (20) og nå tjener jeg 120 kroner timen, pluss ub tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, jeg er snart 21 år, jobber i matbransjen og har en timeslønn på 109 kr.. Urettferdig! Gleder meg til jeg er ferig med å studere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i butikk.. 110 hverdager og 120 helger... fredag regnes som helg etter 5.. Dårlige greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta frå heimesida til Mc Donalds:

Betingelser

For medarbeidere i alderen 18-20 år varierer lønnen fra kr. 113,68 - 134,99 per time (avhengig av opparbeidet ansiennitet) + tillegg for blant annet kvelds- og helgearbeid. Medarbeidere over 20 år har en begynnerlønn på kr. 134,99 per time + tillegg. For medarbeidere under 18 år varierer lønnen fra kr. 88,68 - 98,68 per time (avhengig av alder) + tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest scorpius

Da er det like greit å sitte inne på sentralbordet på jobben til faren sin, og tjene 145 kr i timen ! :D

Men det er dessverre ikke alle som har muligheten til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...