li(l)la Skrevet 22. juli 2010 #21 Skrevet 22. juli 2010 (endret) i morgen tar jeg toget og besøker min mor og min bestemor. de bor i en annen by, men jeg prøver å besøke de fire ganger i året. denne gangen skal jeg bo en uke i köln (hjembyen til min mor). jeg har sett faren min siste gang da jeg var 18 år gammel. noen ganger ønsker jeg å se han igjen. men jeg vet at det ville ende dårlig for meg. så jeg ikke besøker foreldrene mine så ofte. men jeg besøker hun (mor) ikke fordi jeg ikke liker å være alene. hilsen fra lilla Endret 22. juli 2010 av li(l)la
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #22 Skrevet 22. juli 2010 Jeg er 23, gift og har ett barn, og vi overnatter gjerne hos foreldrene mine. De bor bare 3 km unna oss, men vi synes det er fint å være hos dem. Mannen min synes også at det er trivelig å være hos dem. Barnet vårt legger seg kl 20, så dersom vi skal hjem om kvelden kan vi jo ikke se film sammen osv, og da overnatter vi like gjerne. Noen helger er vi på fest, og da er vi hjemme hos foreldrene mine til at barnet vårt har lagt seg, og så drar vi ut. Foreldrene mine våkner med barnet vårt om morgenen, og vi står opp etterhvert. Synes det er en flott løsning innimellom, og foreldrene mine storkoser seg sammen med barnet vårt. Mannen min jobber mye helger, og da overnatter jeg og barnet ofte hos mamma og pappa. Vår løsning er kanskje ikke så vanlig, men vi har et godt forhold og barnet mitt forguder dem, så hvorfor ikke? Jeg synes i allefall at vi er veldig heldig som kan gjøre det slik!
Bing Skrevet 23. juli 2010 #23 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har et utrolig bra forhold til foreldrene mine. Men jeg overnatter der sjelden fordi de bor, og har bodd mye utenbys og utenlands. Dro og besøkte dem ofte før jeg fikk barn og da overnatta jeg selvfølgelig. Har vært på besøk til dem i Usa og bodd der i 5 uker av gangen, flere ganger. Når de er hjemme er vi ofte alle på hytta, og overnatter der. Nå med ungene selvfølgelig Jeg synes ikke det er noe rart at du overnatter hos moren din. Så fint at dere kan kose dere sammen, ingenting er bedre enn det !!! Man trenger voksenkontakt når man er single, og sammen med familie kan man alltid være helt seg selv I hvert fall i vår famile...
felgen Skrevet 25. juli 2010 #24 Skrevet 25. juli 2010 Jeg er ikke singel, men jeg er på besøk hos mine foreldre så ofte jeg kan. Vanligvis bor jeg i en annen by, men når jeg først er i hjembyen er jeg innom mine foreldre så og si daglig. Er ofte jeg overnatter også. Jeg er gjerne hjemme i et par måneder av gangen, og vil gjerne se så mye til mine foreldre som mulig.
Carline Skrevet 25. juli 2010 #25 Skrevet 25. juli 2010 Jeg snakker med moren min minst en gang hver dag, men jeg ser på henne mer som en venninne, ikke som en mor. Faktisk så trener jeg på treningsstudio sammen med både henne og pappa ca to ganger i uka også. Jeg føler på ingen måte at jeg er spesielt avhengig av dem, men jeg liker å tilbringe tid sammen med dem. er forresten 25 og har kjæreste. ps: søsteren min, som har barn pleier å overnatte hos dem når de skal på fest og bestemor og bestefar skal passe barnet.
Cata Skrevet 25. juli 2010 #26 Skrevet 25. juli 2010 Besøker foreldrene mine en gang i året og da overnatter jeg der i en uke. (De bor på en annen kant av landet.) Bodde en tid i samme by og da skjedde det en gang som 23 åring at jeg overnattet. Det var orkan ute og jeg var redd for at bilen min skulle bli most av vrakgods som fløy rundt, og jeg visste at den ville stå mer i ly hos foreldrene mine. Dermed stakk jeg av midt i natta og "flyttet inn" på gjesterommet deres for anledningen.
_Mata Hari_ Skrevet 25. juli 2010 #27 Skrevet 25. juli 2010 Overnatter av og til, andre ganger ikke. Hvor ofte vi treffes varierer veldig.
Gjest Katee Skrevet 25. juli 2010 #28 Skrevet 25. juli 2010 25 år. Drar hjem ca. 4 ganger i året. De er vel over her kanskje en 4 ganger i året også. Vi bor langt fra hverandre, så vi overnatter oftest om vi er på besøk med hverandre. Ringes kanskje annen hver uke. Min mor og jeg bytter på å ringe. Min far snakker jeg sjelden med på telefon... Jeg har mer kontakt med søsknene mine enn mine foreldre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå