Gå til innhold

ny total datamengde hos ice.net fom mai

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

helt fra nyhetsbrevet til ice.net kom i april, der datamengden som kan lastes ned ila en måned med vårt abonnement ble satt ned fra 10 til 6 gb, har jeg vært litt irritert på de. det er en ting å begrense vårt forbruk av youtube o.l., men prøv å si det til ungene. nedlasting av film, spill og musikk må de gjøre på skolen og hos venner, og det er trist nok. men vi bor nå "ut i gokk", og det er lite vi kan og vil gjøre med det... har ice.net rett til å forandre på leveransen sin uten samtykke fra vår part? begrunnelsen for redusert nedlastingsmengde var at noen faktisk brukte de 10gb, og avslørte at det var et mislykket reklametriks for å få flere kunder. alternativer?

kanskje noen kjenner seg igjen i situasjonen!?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som typisk Ice og typisk Norge... Her har man bare 10 gb max i slike pakker...skal man ha mer så må man betale noe inni helvetes mye.

I Sverige er det helt vanlig med 50 - 100 gb ... for samme prisen for 10 gb i Norge. .. forstå det den som kan.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

bare fordi folk har råd til det? :søvn: har sjøl bodd i utlandet lenge, og betalingsviljen til nordmenn er jo flott for noen i samfunnet i alle fall. men helt konkret: ice.net får altså lov til det? har ikke giddet å se på kontrakten ennå, og det er jammen et kvart år siden jeg begynte med irritasjonen min. forresten snakker noen naboer om billig "bygde dsl", men jeg har glemt tilbyderen. sist jeg sjekket siden deres fant jeg ikke noe "billig" heller. naboene har i alle fall montert voldsomme mottakere på utsiden av huset.

Skrevet

Vurder å skifte til Telenor/Netcom dersom de har dekning. Der stopper det ikke opp når du har nådd maks GB, men hastigheten går ned.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, men hos telenor settes hastigheten så dramatisk ned etter 5 GB at det i praksis er ubrukelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...