Gå til innhold

SOMMERFERIE = MER/MYE SEX?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er midt i en 4 ukers ferie med sambo, og må bare virkelig si at for oss og vårt sexliv så er feriene kanon! Vi flørter hele tiden og har oss stadig vekk, både inne og ute. I hverdagene blir det mye jobb og kanskje ikke mer enn 2-4 ganger i løpet av uka, men vi tar det virkelig igjen i ferien.

I går hadde vi oss vel 3 ganger, bl a i garasjen til svigers... Og i dag ble jeg "vekket" med et sløvt skjeknull!

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Airi Chikako
Skrevet

For oss er det omvendt :) Sommerferien brukes til å farte omkring, hver til vårt, og sist vi reiste sammen, var det med familien hans. Tynne vegger og yngre søsken + foreldre setter en demper på sexlysten. Skal sies at vi tok igjen for det da vi kom hjem, men til nå har ferien vært mest frustrerende egentlig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er sånn for oss også. Normalt har vi sex 1-2 ganger pr dag, men når vi har ferie har vi oss gjerne fire ganger om dagen når vi er hjemme. Snart reiser vi på en skikkelig opplevelsesferie og da blir det nok ikke så mye..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ferie er ferie og da gjør jeg det jeg ikke gjør ellers i året, inkl å ha lite eller ingen sex. Koser meg med det. Har ikke dobbeltseng på hytta engang.

• 4 uker senere...
Gjest birry93
Skrevet

Det er klart, flere sjanser for å få være alene sammen, det har blitt mye mer sex i ferien enn ellers. ;)

Skrevet

Tja, termin nøyaktig 9 mnd etter fellesferien sier vel det meste... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...