juni Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Inspirert av Marabella 42 sin tråd om mannen sin med stor mage gsom gjør at hun mister lysten på han. Må bare fortelle om min utrente kompis på rundt 40 år som for første gang på lenge er kin på en jente som har rundet 30. Som oftest har nemlig damer over 30 latt seg forfalle, mener denne fyren. WTF? Jeg kunne ikke dy meg og måtte si at han siktet litt høyt når han ønsket denne dama som trener 4 ganger i uka når han var en latsabb selv med en betydelig mage. Da svarte han at damer ikke er så opptatt av utseende som menn! Ok, her blir jo ord fattige, men det skal sies at jeg fortalte han hvor feil han tar og bad han finne fram treningskoene! Selvfølgelig er ikke alle like opptatt av utseendet, men å være så opptatt av hvor stramme rumper jentene har UTEN å vise den minste innsast for å ta vare på seg selv, det er bare helt til å le av!
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 LOL Og det er mange av dem! Jeg har flere slike, de er evig ungkar og skjønner bare ikke hvorfor! *flirer* IKKE lækkert med pudding hengende og disse over beltet nei.
Gjest Serena Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Haha! Jeg kjenner *såååå* typen. Fotball supporter som holder ølflasken i den ene hånden, mens den andre hånden er nedi buksa. Og drømmer om Tone Damli...
lulle Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Tja denne fyren hører jo ikke ut som han sto først i køen når det gjelder selvinnsikt... Så kanskje uansett ikke lett for han å være i et forhold pga det. Dette er sikkert ikke den eneste dumme uttalelsen han har kommet med.
juni Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2010 Han er faktisk ikke helt på jordet sånn ellers, så jeg må faktisk si at han overrasket meg litt... Han sank helt klart noen hakk ned hos meg... Antagelig er han bare mindre smart enn jeg har skjønt! For meg er han og disse fotballgutta som drømmer om Tone et mysterium, men ikke et jeg vil bruke krefter på å løse!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Mye rart man skal høre. Jeg jobber i treningsbransjen og det er ofte damer over 30 + som trener mest. Jeg er selv 30 og har født 3 barn og ingen tror jeg har født et eneste barn.
juni Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2010 Jeg vet det! Jeg trener masse selv og det var derfor han syntes han kunne si det til meg, siden det ikke gjaldt meg. Men det har jo ikke noe med saken å gjøre, fyren er jo like på jordet uansett! Jo mer jeg tenkter på det, jo dummere er han!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå