Eliine Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Jeg har i to dager nå innimellom hatt "leamus" i nedre del av magen... Noen som vet hva dette kan skyldes eller som har hatt erfaring med det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Har hørt om andre som har opplevd det tidligere, men vet desverre ikke hva det kan skyldes..
Gjest Pucifer Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Reaksjon på noe du ikke tåler, det kan skje i forbindelse med mensen, eller eggløsningen, det kan være gass, tarmer som jobber, cyster som sprekker, graviditetssymptom (?), tja...det kan vel være ganske mye. Selvom du kjenner det i nedre del av magen (altså der hvor livmoren sitter), så betyr det ikke at det er akkurat der det skjer noe.
Eliine Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2010 Takk for svar jeg får bare se ann om det fortsetter..
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 De gangene jeg har hatt leamus i de regioner har det skyldtes et lite foster som leet seg...! *flerbarnsmamma* :0D
Gjest Pucifer Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Jo, men det er ikke slik for alle Har hatt "leamus" på det stedet flere ganger selv, men har fortsatt ingen barn
Gjest Anonym Bwukew Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Har hørt om andre som har opplevd det tidligere, men vet desverre ikke hva det kan skyldes..
Gjest Anonym Bwukew Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Har hørt om andre som har opplevd det tidligere, men vet desverre ikke hva det kan skyldes.. Takk for fyldig svar. Nå kom jeg 0 steg nærmere en løsning.
FantasDick Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har det ofte, men jeg har "leamus" overalt. Aner ikke hva det er for noe, så beklager at jeg svarer.
Gjest Andrea Skrevet 8. februar 2011 #10 Skrevet 8. februar 2011 Har leamus i/på magen støtt og stadig. Bare sånn at det varer i et minutt eller to, så gir det seg. Rart, men.. Hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå