Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Tåler alkohol bra. Den har ligget og slengt i flyttelasset mitt, nesten ikke helt tett skrukort engang. Smakte på den nå. Var eddiksmak, men ignorerte det just nu fordi jeg ikke kan la dråpene komme til spille nå som jeg hadde noe å feire av personlige grunner. Hehe. Men blir jeg liggende og spy i natt pga. litt under en halv flaske eddikvin? :gjeiper: Det finnes jo vineddik å få kjøpt, man dør ikke av det. Høhø Her ble tilgang viktigere enn smak. En skam forøvrig siden jeg er veldig glad i god, ordentlig vin. Men, pytt. Student og alt det der. Noen som kan berolige meg uten å komme med replimader om gastromatisk lavmål?
Djungelvrål Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Kan ikke berolige deg, men må si jeg er fasinert av at du greide å tulle i deg 2-3 glass med sur vin. Når jeg smaker sur vin brekker jeg meg, det smaker sykt vondt!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Kanskje den ikke var så ille som folk påstår det er etter er en uke. Smakte rødvin med hint av eddig. Ikke noe spyfaktor over den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå