Gjest Natt Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Som tittelen sier, jeg tenner på kroppen til søstra mi. Jeg er 17, hun 25. Nå hun dusjer bruker jeg å pusse tennene samtidig, vi har aldri hatt noe problem med nakenhet iforhold til hverandre...men jeg kan ikke for det, jeg blir kåt av å se på kroppen hennes! jeg vet det er galt og alt det der..så spar meg for moralen. Men hva hvordan faen forholder man seg til noe sånt?
Gjest womenwomen Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 SLUTT å vær på badet når søstra di skal dusje ! Er da ikke normalt å ha en nesten voksen bror innpå badet når man skal dusje .... Går greit når man er småunger , men nå er dere for gamle til det . Det bør du være enig i . Er ikke unormalt at du tenner på kroppen til søstra di - hun er tross alt en kvinne . Du hadde sikkert vært homofil dersom du overhodet ikke reagerte på " synet " av en naken kvinnekropp .Men det er ikke normalt at voksne søstre og brødre blotter seg nakne for hverandre i såpass voksen alder ... Så la søstra di få dusje i fred , og børst tennene omså på kjøkkenet for å unngå synet av henne .
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Det er tydelig at det ikke går greit å være sammen på badet på denne måten, du sier jo at du tenner på hennes kropp. Det er normalt for menn å tenne på en kvinnekropp, men siden det er søsteren din, bør du ikke pusse tennene når hun dusjer.
Gjest Bernard Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Som tittelen sier, jeg tenner på kroppen til søstra mi. Jeg er 17, hun 25. Nå hun dusjer bruker jeg å pusse tennene samtidig, vi har aldri hatt noe problem med nakenhet iforhold til hverandre...men jeg kan ikke for det, jeg blir kåt av å se på kroppen hennes! jeg vet det er galt og alt det der..så spar meg for moralen. Men hva hvordan faen forholder man seg til noe sånt? Jeg vil hevde det er helt normalt at du tenner og det er ikke noe skam over det - tvert i mot er det helt naturlig slik gud skapte oss. Tenk naturist og det blir samme om det er familie eller andre :-)
Gjest Eldre_Kvinner_JA Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 jeg tenner på eldre kvinne.. Vi alle er forskjellige
sophiaM Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Blir flau av å tenke på at jeg skulle hatt lillebrorbror inne på badet når jeg dusjer ..
Gjest Anonym Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Blir flau av å tenke på at jeg skulle hatt lillebrorbror inne på badet når jeg dusjer .. Trollet; Natt, fra sol.no har kommet hit ser jeg. Troll deg tilbake til SOL debatt du, og la folkene på dette forumet være. Ha en riktig god dag alle sammen. Klem.
sophiaM Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 (endret) Trollet; Natt, fra sol.no har kommet hit ser jeg. Troll deg tilbake til SOL debatt du, og la folkene på dette forumet være. Ha en riktig god dag alle sammen. Klem. hahahah Whoot..? mener du meg, siden du siterer innlegget mitt ? Sorry, så nå at du skrev til "natt".. Bare la merke til at du siterte meg :b Endret 19. juli 2010 av sophiaM
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 Må innrømme at det gjør jeg også. Flott dame denne søsteren din!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 Det er folk som kommer med moralen og pekefingeren som har et ptoblem, ikke h*n som tenner på sine søsken.
Gjest nakentuppa fra B Skrevet 20. juli 2010 #12 Skrevet 20. juli 2010 Selvfølgelig kan man synes at søsteren sin er flott, men man "tenner" vel ikke på henne. Er oppvokst i en naturist-familie og at man ser hverandre nakne er vel ikke så uvanlig. Springer og sprader nakne i hagen alle sammen. Litt pysete var jeg vel i 12-17-års-alderen, men nå er det Kalvøya, uten entråd, igjen. Bare så herlig. Og de beste hamburgerne i Bærum. Is også. Ha en fin dag.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2010 #13 Skrevet 20. juli 2010 Selvfølgelig kan man synes at søsteren sin er flott, men man "tenner" vel ikke på henne. Er oppvokst i en naturist-familie og at man ser hverandre nakne er vel ikke så uvanlig. Springer og sprader nakne i hagen alle sammen. Litt pysete var jeg vel i 12-17-års-alderen, men nå er det Kalvøya, uten entråd, igjen. Bare så herlig. Og de beste hamburgerne i Bærum. Is også. Ha en fin dag. Igjen, dette trollet fra SOL debatt...
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #14 Skrevet 20. juli 2010 Tror nok at mange brødre ser på yngre søstre når de får pupper eller eldre søsken som har pupper og former. Det betyr ikke at de er forelska, men at de ser kvinneformer. Vet om noen brødre som legger an på søstrene sine og vil ha sex med de og er forelska, men de er ikke helt gode i hodet sitt. Ja, dette er noe som faktisk skje ... dessverre ... Jeg merker at onkler, fettere og brødre, ja, t.o.m. faren min ser på kroppen min. Jeg syns det er ekkelt, men når jeg får meg en kjæreste engang vil de slutte, for da tør de ikke. Jenter får bare respekt når de har en mann ved sin side...
fruBeist Skrevet 24. juli 2010 #16 Skrevet 24. juli 2010 Jeg merker at onkler, fettere og brødre, ja, t.o.m. faren min ser på kroppen min. Jeg syns det er ekkelt, men når jeg får meg en kjæreste engang vil de slutte, for da tør de ikke. Jenter får bare respekt når de har en mann ved sin side... Jeg håper virkelig ikke du tror på dette selv? At en kvinne kun får respekt med en mann ved sin side. Alle mennesker skal repskteres, uansett kjønn. Og at den mannlige delen av familien din ser på kroppen din på en måte du ikke liker, det burde du prøve å si i fra til de om.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2010 #17 Skrevet 24. juli 2010 Jeg håper virkelig ikke du tror på dette selv? At en kvinne kun får respekt med en mann ved sin side. Alle mennesker skal repskteres, uansett kjønn. Og at den mannlige delen av familien din ser på kroppen din på en måte du ikke liker, det burde du prøve å si i fra til de om. Please slutt med mannehatet ditt. Greit at du ikke liker kuk, men slutt med dette!
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2010 #18 Skrevet 24. juli 2010 Please slutt med mannehatet ditt. Greit at du ikke liker kuk, men slutt med dette! :klø:
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2010 #19 Skrevet 24. juli 2010 Jeg håper virkelig ikke du tror på dette selv? At en kvinne kun får respekt med en mann ved sin side. Nja, jeg tror det er hold i det. Men det er jo situasjonsbetinget. Hvordan du mener det burde vært, forandrer vel ikke egentlig på det?
fruBeist Skrevet 24. juli 2010 #20 Skrevet 24. juli 2010 Please slutt med mannehatet ditt. Greit at du ikke liker kuk, men slutt med dette! Hvor i alle dager har du fått den ideen fra, at jeg er mannehater? Nei, jeg liker ikke kuk, med det er ikke synonymt med at jeg hater mannfolk. Har mange mannlige kompiser jeg setter stor pris på, og er glad i. Jeg mener fortsatt at det er feil at ingen respekterer en kvinne uten en mann ved sin side. Uansett om hun har en kvinne ved sin side, eller står alene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå