Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har et par fortenner,og den ene fortannen overlapper den andre. Dette skulle jeg gjerne ha gjort noe med. Jeg har også to tenner på siden,som er spisse nederst, og peker litt "innover" i munnen,de går liksom ikke rett ned.

Er det noen her som har skallfasetter,eller rettet på noen lignende tannproblemer? Noen gode råd til tannleger i oslo,pris,erfaringer?

På forhånd takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

De to tennene på siden som du sier er spisse er nok hjørnetennene dine. Disse SKAL være spisse, tennene ved siden av hjørnetennene dine (altså vekk fra midten hvis du skjønner hva jeg mener) disse er også litt spisse og skal være det. Helt naturlig! Jeg er utdannet tannlegeassistent, men har foreløpig liten erfaring. Det jeg vet er at vedd skallfasetter, slipes en ganske stor del av tannen ned, derfor er flere tannleger litt restruktive med å gjøre dette på tenner som er hele og fine. Mitt råd er å høre med en tannlege selv. Det kan være forskjell på pris hos de forskjellige tannlegene og det er også litt forskjell på om du velger en privat eller offentlig. Google på tannleger i oslo, se på hjemmesidene deres. Det er mange tannleger og tannlegesentre som har fine hjemmesider, hvor de også har prisliste ;)

Ønsker deg lykke til!

• 4 uker senere...
Skrevet

Har satt på 3 fasetter og 3 kroner, og det ble såååå mislykket. Var uheldig med valg av teknikker, så må gjøre alt om igjen og leter etter ny tannlege og teknikker.

• 4 måneder senere...
Gjest Grete E
Skrevet

Både jeg og min mann har vært på Budapest Klinikken /www.budapestklinikken.no og fått gjort mye tannbehandling. Er nå endelig ferdig etter to turer hver, og vi føler oss begge som nye mennesker!. Min mann har fått en del nye kroner samt implantater, mens jeg har fått fasetter, og en del annet... Vi har følt oss trygge på arbeidet fra dag en, og dette har vært en opplevelse vi aldri vil angre på... Det beste av alt var nesten hele senteret hvor vi virkelig fik kost oss i spa avdelingen, med behandlinger vi hjemme aldri kunne hatt råd til. Prisene er latterlig lave. for første gang på mange år gliser jeg fra øre til øre,d agen lang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...