Gjest smoothie22 Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 hei. jeg flytta til nytt sted ifjor, og bytta dermed fastlege, han var helt udugelig på det jeg sliter med, så jeg bytta lege igjen. denne legen kjenner meg jo ikke, så jeg er usikker på hvordan det skal legges frem, da jeg føler leger ikke vil skrive ut sterk medisin. jeg er under utredning for sterk og hyppig migrene. Jeg har selv sluttet med triptaner, fordi jeg mistenker at de gir meg noen bivirkninger jeg ikke orker leve med. har vært uten disse i 7 uker, noe som er superstrevsomt. det som overaskende hjalp, var pinex forte jeg fikk prøve av min far. og uten disse, hadde jobb vært utrolig slitsomt. Jeg ønsker ikke og gå på dette i lengden, men jeg ønsker og kunne jobbe samtidig som jeg utredes for dette. kan jeg si det sånn som jeg skrev det her? jeg går også på forebyggende for migrene, men det hjelper ikke serlig og nå skal vi prøve medisiner mot epilepsi.. uff, så stress. men som sagt, hvis jeg ikke har noe jeg kan ta i nødstilfeller så får jeg panikk, fordi noen anfall kan være super invalidiserende, og som hjemmesykepleier så orker jeg ikke det. om 4 uker er jeg arbeidsledig igjen (vikariat) så da kan jeg eventuelt slutte med alt, men jeg ønsker ihvertfall og kunne fullføre dette vikariatet, slik at jeg får en fot innforbi helsesektoren og kan finne meg noe fast her. dumme dumme migrene, idiotisk sykdom. håper noen kan svare på dette her:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå