Maxi Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Jeg lurer litt på å begynne på p-sprøyte, men lurer litt på noen ting. Vil man miste menstruasjonen om man bruker p-sprøyte`? Er det mange som får blødninger med den? JEg går på p-piller nå, og om jeg tar en slik sprøyte, vil den være sikker fra dag 1?
Theres Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Jeg har brukt den. Tror det tar 1 uke før den virker men er ikke helt sikker. Jeg fikk ingen mellom blødninger eller mens på 1 år. Derfor ville ikke jeg gå på den mer, jeg savnet liksom og vite at kroppen var normal (litt rart og si).
Maxi Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2010 Skjønner hva du mener. Jeg går jo som sagt på p piller nå og pleier å hoppe over mensen, men noen ganger er det greit å få den likevel for å se at ting fungerer som det skal som du sier.
FantasDick Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Hvordan menstruasjonen utarter seg på p-sprøyte vet man ikke med sikkerhet før man har prøvd. Jeg blødde ikke én dråpe på 3 år, mens min svigerinne hadde konstante (!) småblødninger i 3 mnd. Det kan være verdt å merke seg at reaksjonen man får mest sannsynlig vil vedvare til virkningen er ute av kroppen, ca. 3 mnd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå