Gå til innhold

Hvordan ser du ut nedentil?

87 stemmer

1. 1. Hvordan ser du ut nedentil?

• Glattbarbert
      39
    • Barbert med med feks en liten stripe igjen
      20
    • Frisert
      18
    • Hverken barberer eller friserer
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet

24 år og i forhold.

Holder underlivet ihvertfall frisert, liker ikke når det blir for mye hår. Barberer helt glatt når jeg barbere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid hatt det glatt, både i og utenfor forhold. Akkurat nå har jeg tatt brasiliansk og er veldig fornøyd, holder meg nok glatt litt til ;)

Skrevet

16 år i et forhold, glattbarbert. Det har jeg hatt i mange år. Som mange andre, jeg takler ikke hår. :P

Men prøver å ikke barbere for hyppig, da blir det lett inngrodde hår og betente hårsekker... Vondt, og ikke særlig lekkert!

Skrevet

18 år gammel, singel. Bruker en kombinasjon av mest epilering og litt barbering til å fjerne hår fra underlivet. Jeg fjerner derimott ikke alt, har en liten "dott" igjen eller hva jeg skal kalle det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24, singel og frisert. I helgen møtte jeg en fyr på byen som nektet å ha sex med meg pga jeg ikke var glatt.

Skrevet

Jeg er 24, singel og frisert. I helgen møtte jeg en fyr på byen som nektet å ha sex med meg pga jeg ikke var glatt.

Oi shit, hvor gammel var han???

30 år, singel, glatt under og stripe oppe. Vokser oppe og barberer under.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

16 år i et forhold, glattbarbert. Det har jeg hatt i mange år. Som mange andre, jeg takler ikke hår. :P

Men prøver å ikke barbere for hyppig, da blir det lett inngrodde hår og betente hårsekker... Vondt, og ikke særlig lekkert!

glattbarbert i MANGE år. Du er jo 16. Når fikk du først hår da? Da du var 5??

Jeg er selv 38. Frisert

Skrevet

21 og i et forhold. Lar det somregel gå en 2-3 uker mellom hvergang jeg barberer, selvom jeg egentlig vil være glætt heletiden :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Glattbarbert. Til dere som vokser/epilerer. Er ikke det fryktelig vondt helt inntill sprekken?

Skrevet

Glattbarbert. Til dere som vokser/epilerer. Er ikke det fryktelig vondt helt inntill sprekken?

Jo, det er vondt. Værst akkurat over sprekken.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

21, i forhold, og jeg varierer mellom glattbarbert og en stripe på venusberget;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Oi shit, hvor gammel var han???

Han er 25.

Skrevet

Han er 25.

Det må ha vært noe galt med den mannen, har aldri møtt eller hørt om menn som har snudd pga det før. Kan vel ikke forvente at jentene er nybarbert til enhver tid i tilfelle de skulle møte noen på byen??

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er vondt. Værst akkurat over sprekken.

Hvor lenge holder det seg glatt? Er det ikke fare for å rive opp noe så nærme sprekken? Blir det ikke bedre etterhvert da? Lei av å barbere.

Skrevet

Liker best å være glatt under og frisert foran. Synes kvinnekroppen er fin med litt kjønnshår.

Skrevet

Hvor lenge holder det seg glatt? Er det ikke fare for å rive opp noe så nærme sprekken? Blir det ikke bedre etterhvert da? Lei av å barbere.

Jeg pleide før å gå hver tredje uke i salong og få brasiliansk voks, men har sluttet nå. Det holdt seg helt glatt i en uke, så kom det litt og litt uke to, og uke tre var helt grusomt. Så kunne man ikke barbere seg heller, og jeg hatet det. Derfor vokser jeg nå selv, blir ikke like bra, men da kan jeg gjøre det så ofte jeg vil og barbere innimellom.

Smerten er værst den første gangen, så blir det bedre. Men er fortsatt vondt.

Hehe har aldri revet opp noe som helst, men fått noen lekre blåmerker om voksedama har bommet litt med teknikken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...