Gå til innhold

Hvordan ser du ut nedentil?

87 stemmer

1. 1. Hvordan ser du ut nedentil?

• Glattbarbert
      39
    • Barbert med med feks en liten stripe igjen
      20
    • Frisert
      18
    • Hverken barberer eller friserer
      10

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvordan du ser ut nedentil? Og hvor gammel er du og er du i et forhold? Dere som er glattbarbert, er dere det alltid eller bare en gang i blant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart 19 og i forhold. Er som regel glattbarbert. Var det før jeg var i forhold også!

Skrevet

24, i forhold, glatt.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

23, i forhold, frisert, noen ganger på grensen til barbert :P Skjelden helt glatt, med mindre jeg hadde det litt for travelt om morgenen...

Gjest Caylee
Skrevet

Ikke babert :) Har ikke kjæreste så hvorfor skulle jeg barbere? Dessuten jeg gjorde det for første gang for en stund siden for å prøve det ut, og det ble rødt der og det gjorde vondt :/

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler ikke å ha hår på leppene, så de er alltid barbert. Har frisert hår på venusberget, og slik er det alltid.

Er 22år og i forhold.

Skrevet

Glattbarbert, 22 år, i forhold. Har hatt det glattbarbert siden jeg var 13-14 år ca, takler ikke hår.

Skrevet

24, singel, ikke barbert. Når jeg er i forhold stusser jeg bare. Hos meg gjør det bare vondt å barbere og synes det er veldig ukomfortabelt.

Gjest Niema
Skrevet

Glattbarbert, i forhold. Men barberer ikke hver dag - håret må ha nådd en viss lengde før jeg går løs med høvelen ;) Blir bare sårt og vondt hvis jeg gjør det hver dag.

Skrevet

24 år, i forhold, barbert med stripe. Hatt det slik siden jeg var 15 år gammel.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

21 år, i forhold, glatt.

Har alltid hatt det sånn, både som singel og i mitt tidligere forhold.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere som er barbert, slutter det å komme røde prikker etterhvert som man barberer seg oftere?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er begynnt å vokse meg nedentil, pga visst jeg barberer kommer det stubber ut igjen med en gang, det stikker og jeg får røde nupper/ kviser..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 og her vokser det fritt, fordi mannen jeg er gift med liker det slik.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere som er barbert, slutter det å komme røde prikker etterhvert som man barberer seg oftere?

Røde prikker er infiserte hårsekker. Med meg kommer de like få av som før, men å kutte ut å barberer hele greia funker bedre for meg. Mindre smerte! Kjønnsleppene og bakover har jeg aldri problemer med prikker.

Skrevet

25, har kjæreste og er enten glattbarbert eller beholder en liten stripe. Slik har jeg hatt det siden jeg var 14 år.

Skrevet

21 år, singel og glatt.. alltid vært glatt, mye bedre

Gjest Pucifer
Skrevet

30, samboer, barberer ikke. Hender jeg tar bikinilinjen om nødvendig, men sjeldent. Skal jeg bade så har jeg uansett på meg en underdel av boxer-stilen.

Min samboer kunne ikke brydd seg mindre om hvordan jeg ser ut der nedentil så lenge jeg er brukbar ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

er ikke helt glattbarbert. vil ikke se u som ett barn i underlivet heller

Skrevet

21år, i forhold, er på månedlig brasiliansk voksing. Både meg å sambo elsker det. Til dere som mener man ser ut som ei barnerumpe nedentil når man er glatt; Det er en stoor forskjell på en voksen kvinnes underliv, enn det er på ei lita pie. Men liker at vi har forskjellige meninger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...