Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Har lest i en del forum og kommet over, mest sansynlig menn, som kan komme med slikt "hun kunne jeg voldtatt", "hun vil jeg ta sa hard at hun sprenges", hun fortjener å bli voldtatt noe noe så inni h*****" og slikt fortsetter. Jeg vil tro at dette kun er utrykk og at de ikke mener det, men hvordan kan noen få seg til å su slikt? Jeg blir nesten litt småredd slike menn. Reagerer du på slikt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Herregud Det der er grusomt å si. Hva slags idioter er dette?? :kjefte: 1
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Har lest i en del forum og kommet over, mest sansynlig menn, som kan komme med slikt "hun kunne jeg voldtatt", "hun vil jeg ta sa hard at hun sprenges", hun fortjener å bli voldtatt noe noe så inni h*****" og slikt fortsetter. Jeg vil tro at dette kun er utrykk og at de ikke mener det, men hvordan kan noen få seg til å su slikt? Jeg blir nesten litt småredd slike menn. Reagerer du på slikt? Hva er så ille med det? Det er et kompliment. Det betyr at han har lyst til å rive av henne klærne og knulle henne hardt. De fleste damer drømmer jo om å bli voldtatt, så jeg trodde de fleste av dere tok det som et kompliment? Tenk deg selv hvor deilig det er å bli rivd av alle klærne av en fyr som er superkåt på deg og bare knuller deg hardt.
Kameline Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Jeg tolka "Hun fortjener å bli voldtatt..." som utelukkende negativt.. Synes uansett ikke ordet passer til å bli brukt i positiv mening..
fruBeist Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 De fleste damer drømmer jo om å bli voldtatt, så jeg trodde de fleste av dere tok det som et kompliment? Hvor i alle dager har du fått den ideen fra? At alle damer drømmer om å bli voldtatt?
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #7 Skrevet 17. juli 2010 Jeg har hørt kvinner si om menn at "han der har jeg lyst til å voldta", selv om det er fysisk umulig. Så det går begge veier. Det er et kompliment.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #8 Skrevet 17. juli 2010 Hva er så ille med det? Det er et kompliment. Det betyr at han har lyst til å rive av henne klærne og knulle henne hardt. De fleste damer drømmer jo om å bli voldtatt, så jeg trodde de fleste av dere tok det som et kompliment? Tenk deg selv hvor deilig det er å bli rivd av alle klærne av en fyr som er superkåt på deg og bare knuller deg hardt. Ja, det må være kjempedeilig. Du hadde vel sprutet deg i hjel om et fjell av en mann som var superkåt på deg hadde revet av deg klærne og stappet den i rumpa di, eller? Får håpe de fleste menn ikke har slike holdninger, for det synes jeg er skummelt.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #9 Skrevet 17. juli 2010 ...De fleste damer... ...alle damer... La meg forklare forskjellen for deg. Hvis vi har en bolle med ti egg i. Sju av disse er brune egg, tre av de er hvite. Hvilke av disse påstandene stemmer da? * De fleste eggene er brune * Alle eggene er brune * Begge de to svarene over betyr det samme Kvinner flest drømmer og fantaserer om å bli voldtatt. Hvis typen hennes skulle komme bort og viske henne i øret, "i kveld er jeg så kåt på deg at når vi kommer hjem vil jeg bare rive av deg klærne og voldta deg", så vil saftene begynne å renne fra skrittet hennes med en gang omtrent. Det er et kompliment.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #10 Skrevet 17. juli 2010 Ja, det må være kjempedeilig. Du hadde vel sprutet deg i hjel om et fjell av en mann som var superkåt på deg hadde revet av deg klærne og stappet den i rumpa di, eller? Får håpe de fleste menn ikke har slike holdninger, for det synes jeg er skummelt. Jeg er mann. Jeg drømmer ikke om å bli voldtatt slik dere kvinner gjør. Men jeg er sikker på du ville ha elsket deg hvis en eller annen fyr du likte fortalte deg han hadde lyst til å voldta deg.
Kråkesaks Skrevet 17. juli 2010 #11 Skrevet 17. juli 2010 Hadde mannen min sagt han ville voldta meg hadde han ikke vært mannen min mer.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #12 Skrevet 17. juli 2010 ...du ville ha elsket deg hvis... Korrigering: "du ville ha elsket det hvis"
Gjest Iah Skrevet 17. juli 2010 #13 Skrevet 17. juli 2010 Jeg tror man skal lete lenge og vel etter kvinner som faktisk fantaserer om og ønsker å bli voldtatt. Voldtekt vil si at noen forgriper seg på deg seksuelt mot din vilje, og det er milevis mellom det og at en kjæreste/elsker knuller deg hardt.
Kameline Skrevet 17. juli 2010 #14 Skrevet 17. juli 2010 Jeg er mann. Jeg drømmer ikke om å bli voldtatt slik dere kvinner gjør. Men jeg er sikker på du ville ha elsket deg hvis en eller annen fyr du likte fortalte deg han hadde lyst til å voldta deg. Da hadde jeg blitt skremt - ! Selvfølgelig hadde det vært smigrende at han oppfattet meg tiltrekkende - men om han vil voldta meg vil han jo være "stygg mot" meg... - kunne han ikke brukt et bedre ord?
Kråkesaks Skrevet 17. juli 2010 #15 Skrevet 17. juli 2010 Jeg tror man skal lete lenge og vel etter kvinner som faktisk fantaserer om og ønsker å bli voldtatt. Voldtekt vil si at noen forgriper seg på deg seksuelt mot din vilje, og det er milevis mellom det og at en kjæreste/elsker knuller deg hardt. Nettopp. Det er en grunn til at voldtekt er straffbart mens frivillig røff sex ikke er det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #16 Skrevet 17. juli 2010 Jeg er mann. Jeg drømmer ikke om å bli voldtatt slik dere kvinner gjør. Men jeg er sikker på du ville ha elsket deg hvis en eller annen fyr du likte fortalte deg han hadde lyst til å voldta deg. Nei, da hadde jeg faktisk blitt redd. Hadde det vært mannen min som jeg stoler helt på så hadde jeg trodd han tullet. Eller, egentlig så vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert. Kommer vel an på måten det ble sagt på. Hadde det vært en jeg bare kjenner hadde jeg blitt redd. Hadde mann min faktisk hade voldtatt meg sånn helt plutselig så hadde jeg sparket han ut døra. Og hadde jeg hørt at mannen min hadde slike holdninger, da hadde jeg også sparket han ut døra.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #17 Skrevet 17. juli 2010 Til dere stakkars forvirrede menn som tror kvinner drømmer om å bli voldtatt: Det å voldta vil si å misbruke noen seksuellt som ikke ønsker det. Selv om dere menn tenner på tilfeldige kvinner, så betyr det ikke at det er naturlig for andre kvinner å tenne på tilfeldige menn. (Nei jeg tenner ikke på mine kompiser, ei heller ukjente menn) Snap out of it.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #18 Skrevet 17. juli 2010 Da hadde jeg blitt skremt - ! Selvfølgelig hadde det vært smigrende at han oppfattet meg tiltrekkende - men om han vil voldta meg vil han jo være "stygg mot" meg... - kunne han ikke brukt et bedre ord? Tror vi prater litt forbi hverandre. Når en mann (du har et forhold til) sier til deg at han har så lyst på deg i kveld at han vil voldta deg så mener han at han har lyst til å "voldta" deg. Forskjellen er at du ønsker det, du vil han skal rive av deg klærne og ta deg hardt. Dersom du ikke ønsket det ville det vært voldtekt, ikke "voldtekt". Når en mann sier han vil voldta noen så mener han ta henne røfft og hardt til hun stønner av vellyst og ikke orker mere.
fruBeist Skrevet 17. juli 2010 #19 Skrevet 17. juli 2010 La meg forklare forskjellen for deg. Hvis vi har en bolle med ti egg i. Sju av disse er brune egg, tre av de er hvite. Hvilke av disse påstandene stemmer da? * De fleste eggene er brune * Alle eggene er brune * Begge de to svarene over betyr det samme Kvinner flest drømmer og fantaserer om å bli voldtatt. Hvis typen hennes skulle komme bort og viske henne i øret, "i kveld er jeg så kåt på deg at når vi kommer hjem vil jeg bare rive av deg klærne og voldta deg", så vil saftene begynne å renne fra skrittet hennes med en gang omtrent. Det er et kompliment. Ja, beklager at jeg skrev "alle" i stede for "de fleste". Jeg synes fortsatt det er en tåpelig påstand at de fleste damer fantaserer om å bli voldtatt. Det finnes sikkert noen, ja meget mulig mange damer som fantaserer om å bli vondtatt. Men neppe de fleste. Man bør uansett være meget trygg på partneren sin før man kommer med et utsagn som du skriver her.
Kråkesaks Skrevet 17. juli 2010 #20 Skrevet 17. juli 2010 Tror vi prater litt forbi hverandre. Når en mann (du har et forhold til) sier til deg at han har så lyst på deg i kveld at han vil voldta deg så mener han at han har lyst til å "voldta" deg. Forskjellen er at du ønsker det, du vil han skal rive av deg klærne og ta deg hardt. Dersom du ikke ønsket det ville det vært voldtekt, ikke "voldtekt". Når en mann sier han vil voldta noen så mener han ta henne røfft og hardt til hun stønner av vellyst og ikke orker mere. Hvis det er ønsket fra begge parter så er det ikke voldtekt. Hvorfor bruke et sånt ord når det ikke er det man mener? Jeg sier ikke til den bankansatte at jeg skal rane banken hvis jeg er der for å ta ut penger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå