Gå til innhold

førerkort

Gjest smoothie22

Anbefalte innlegg

Gjest smoothie22

heihei

Jeg ønsker meg førerkort, tok opp forbrukslån for og gjøre dette, men fant ut at det var ikke veien og gå pga de høye rentene. jeg ønsker og kunne utvide steder jeg kan søke jobb (blir snart arbeidsledig) og har ingen problemer med og pendle langt, men da må jeg jo kunne kjøre. kollektivtrafikken her er lik null. finnes det noe håp? har tatt noen timer og føler meg trygg på selve kjøringen, er regler og sånnt jeg må pugge. i tillegg har jeg traffikalt grunnkurs. har også mopedlappen, og moped. men om vinteren funker det ikke, har kjørt rundt sånn i 7 år, og tenkt at det gikk greit..men om vinteren funker det bare ikke. i tillegg til at det begynner og bli litt kjedelig praktisk, ikke kan jeg frakte noe osv osv. men det går jo for nå.. har ingen jeg kan låne av heller, og forbrukslån vil jeg ikka ha. noen som har tips her, eller er løpet som sagt kjørt? (teit valg av ord!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Er det tips om finansiering du er på jakt etter?

Har du sjekket om det er noen kjøreskoler som tilbyr en ordning med nedbetaling i form av avdrag evt? (Uten alt for høye renter?)

Hvis ikke er det jo mulig å ta oppkjøringen litt etter litt, da tar det jo litt lengre tid, men du setter deg heller ikke i gjeld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smoothie22

jaa er vel egentlig sånne tips jeg er på jakt etter:P innlegget ble kanskje noe rotete, kan jo høre om noen har en slik avtale, og håpe på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...