Gå til innhold

"Stansemaskin" - scrapbooking


Sirene

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er på utkikk etter en "stansemaskin", noe liknende denne:

revolution.jpg

Jeg klarer virkelig ikke å finne dette noe sted, verken i nettbutikker eller butikker jeg fysisk er i.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik maskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flere plasser du kan få tak i en slik, men jeg solgte min til fordel for en Cuttlebug. Ville tatt en titt på den også, for å være sikker. Nå er kanskje denne maskinen (QK Revolution som den heter) erstattet av den nye maskinen fra QK, Epic-Six. Jeg ville valgt Cuttlebug over den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke nødvendigvis på utkikk etter akkurat den typen, men rett og slett bare en stansemaskin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du har vært borti noen og prøvd de, men jeg anbefaler som sagt Cuttlebug. Det handler nok litt om smak og behag, men jeg har aldri angret på at jeg byttet ut min Revolution med denne. Jeg bruker mest Spellbinder Nestabilities-dies i den, elsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp Cuttlebug!

Har sett den både i onlinebutikker (kan ikke helt ta igjen hvilke, men ta et googlesøk..) og i fysiske butikker :)

Her hvor jeg bor vet jeg at dem selger den iallefall på Kontant Engros for rundt en tusenlapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har Quickutz revolution (den du har på bildet) Men tror kanskje jeg ville valgt cuttlebug hvis jeg hadde valgt igjen.

De har cuttlebug på:

http://www.hobbyhimmelen.no/catalog/cuttlebugstanseverktoy-p-3747.html

Tror de til vanlig pleier å ha begge disse stansemaskinene på bikuben.com også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier som de andre her, Cuttlebug. :jepp: Har en selv og den er helt genial! :D kunne ikke klart meg uten nå, når jeg først har hatt en.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp Cuttlebug! Jeg liker ikke så avanserte metoder, men denne er den beste.

www.bikuben.com eller stikk innom den fantastiske butikken på Strømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...