Gå til innhold

Fotoforstørring


Kameline

Anbefalte innlegg

Skal forstørre en del familiebilder, og er på jakt etter en nettfotobutikk som er billig!

Hvilken bruker du?

...det er ikke sånn kjempeviktig at bildene har aller best kvalitet..det skal henge på soverommet - ikke så mange som skal studere dem på nært hold... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Hvis du ikke er så altfor nøye på kvaliteten, er det vel fotoframkalling på elkjop.no som er billigst. Jeg har sluttet å framkalle bilder, men var helt greit fornøyd med bildene derfra da jeg brukte dem. I tillegg slipper man å betale porto, da man kan hente bildene hos nærmeste Elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er aller billigst, men deg bruker Fotoknudsen til fremkalling og forstørring. Syns det er morsomt å bytte bilder etterhvert som jeg får blinkskudd, så jeg forstørrer endel og FotoKnudsen var 10 kr billigere per forstørring, enn min gamle fotobutikk... Fordel å tenke på hvilke butikker du har i byen din og, slik at du slipper porto. Det er gjerne på rundt en 50 lapp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg bestilte forstørrede bilder så bestilte jeg fra Japan Photo. Ble veldig fornøyd med resultatet. Det største jeg bestilte da var 50x70 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elkjop.no er billigst som andre her også sier, men i tillegg har den fått best i test flere ganger. Så ville gått for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...