Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Jeg vurderer denne kjolen: http://www.sotteroandmidgley.com/dress.aspx?style=JSM1240 I light gold, for hvitt blir nok litt hardt for meg..... Men tenker litt: ER bare skuldre fy fy i kirken? Og hva annet tilbhør trenger jeg? Eller tips til noe som passer? Jeg er litt alene på dette, og vil gjerne ha tips fra andre enn de i brudebutikken, som jeg føler skal selge meg så mye, og alt det dyreste......
NovaFlare Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Å GUD for en nydelig kjole! Men en ting er sikkert, her trenger du IKKE mye tilbehør, for den er såpass "mye" i seg selv, og jeg synes det ville tatt for mye oppmersomhet fra kjolen. Synes det var lekkert slik modellen har det jeg, kun et par øredobber som blinger litt
Cæmis Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 kjolen er veldig mye i seg selv. Ser du på bildet så har modellen bare øredobber og helt enkelt oppsatt hår. Jeg ville nesten anbefalt det samme. Tror ikke du trenger noe spesielt med smykker her, bare enkle øredobber. Kaaaaaaaaanskje en meget enkelt armbånd. Ellers trenger du nok et underskjørt, om det var slikt du også tenker på. Ser ut som om korsett er unødvendig da det er korsett topp på denne kjolen fra før.
DDuck Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Det heter seg vel slik at bare bruden får ha bare skuldre i kirken Jeg holder forøvrig med de andre her... KJolen var UTROLIG nydelig! Skulle jeg giftet meg igjen ville jeg valgt en slik Og øredobber og armbånd er sikkert nok Jeg tror ikke jeg ville hatt noe i halsen heller da det var så mye fin bling i toppen på kjolen som jeg heller ville rettet oppmerksomheten mot
Kameline Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Enig med de over Øredobber er nok, ettersom det er så mye på kjolen! Synes det var veldig stilig med litt lange øredobber slik som modellen hadde, men det kommer jo helt an på hva du selv liker! De bare skuldrene trenger du ikke å tenke på - de siste årene har det nok vært en stor prosent bare skuldre hos brudene!
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 den er litt over budsjett.... eller rettere sagt; MYE over budsjett, men.... den var sååååå fiiiin! selv om jeg egentlg ikke kikket på bare skuldre engang! hun i brudesalongen fannt frem et langt slør, som gikk omtrent kant i kant med sleptet, til 5000 kr, og en veske til 1200 og hansker, og sko osv... syntes det ble litt mer påkledd med sløret, men om jeg skal ta alt hun fant frem lander jeg på godt over 20 000, og da har jeg sprengt påde mitt og hans budskjett..... Ække lett detta!
Cæmis Skrevet 16. juli 2010 #8 Skrevet 16. juli 2010 slør til 5000!? synes jeg var noe stivt! Tror du kan finne det billigere andre steder! Hansker, sko og veske anbefaler jeg deg å kjøpe på Ebay. Der får du MYYYE fint for bare noen hundrelapper!
Kameline Skrevet 16. juli 2010 #9 Skrevet 16. juli 2010 Ja - sløret kan du finne mye billigere!! Spør på andre brudebutikker først, om du ikke ønsker å kjøpe på nett...
Kameline Skrevet 16. juli 2010 #10 Skrevet 16. juli 2010 Ja - sløret kan du finne mye billigere!! Spør på andre brudebutikker først, om du ikke ønsker å kjøpe på nett...
Barcelone Skrevet 16. juli 2010 #12 Skrevet 16. juli 2010 Synes ikke du trenger slør til denne kjolen. Enig med resten her om at øredobber ala modellens blir penest og så med løst hår. Sko ville jeg ha kjøpt i en vanlig butikk. Finne noen du kan bruke senere også =o)
DDuck Skrevet 16. juli 2010 #13 Skrevet 16. juli 2010 Slør kan man også finne på ebay for slikk og ingenting Men jeg er i en formening at slør bare bidrar til å skjule pene detaljer i kjole og hår sånn at det er helt unødvendig
Neala Skrevet 16. juli 2010 #14 Skrevet 16. juli 2010 For en nyydelig kjole! Enig med de over at øredobber og oppsatt hår er nok
Elensire Skrevet 16. juli 2010 #15 Skrevet 16. juli 2010 Kan ikke noe videre om tilbehør til brudekjoler i og med at jeg ikke en gang har sett på skikkelig brudekjoler....Men den kjolen der fikk meg til å få lyst til å gifte meg i en så lekker, nydelig, hvit kjole som den du har funnet! :rødme: :rødme: Den var bare nydelig TS! Tror kanskje jeg ville gått for et veldig enkelt slør til, og som det ble nevnt over her, kun øredobber og eventuelt et armbånd, noe ala den stilen modellen har.
Gjest SmallTalk Skrevet 17. juli 2010 #16 Skrevet 17. juli 2010 Enig med de andre her: Øredobber og armbånd holder i massevis. Og personlig vil jeg si at du burde droppe sløret. Kjolen gjør så mye ut av seg at et slør i tillegg vil bli helt feil (nå kan ikke jeg fordra slør i det hele tatt, da, så jeg er litt inhabil der).
LindaM Skrevet 19. juli 2010 #17 Skrevet 19. juli 2010 Flott kjole!! Slør synes jeg du bør ha! Men helt enig med de andre når det gjelder tilbehør. La kjolen komme skikkelig frem! Den er jo et smykke i seg selv Jeg hadde selv en kjole med masse flotte detaljer, og hadde kun et helt enkelt smalt slør, litt bling i ørene, og et diadem. Anbefaler ikke diadem dersom du skal ha håret løst sånn som modellen.
Purple Basil Skrevet 19. juli 2010 #18 Skrevet 19. juli 2010 Fantastisk kjole! :D Enig med andre her, øredobber og et enkelt armbånd vil være fint å ha til.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #20 Skrevet 19. juli 2010 Takk for mange svar! Jeg "må" ha diadem, det er et arvesmykke, så det hører liksom med i familien... Det er også min "lånte ting".... Til Mirdandaa, den var ca 14500 mener jeg, jeg kikket på en del så jeg kan ha blandet et par priser, men jeg er nokså sikker på denne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå