Gjest Kajsa-krabat Skrevet 27. september 2003 #1 Skrevet 27. september 2003 Tidligere i kveld satt jeg i sofaen med mine litt for trange dongeribukser på, og min "kompleksmage" kom til syne... Da løfter vesla på 2 år på genseren min og sier : "Mamma fiiin mage" og gir meg en gode på min myke mage.....Hva gjør det vel da om jeg fortsatt veier 10 kg for mye....? Det var da verdt det!
Marianne Skrevet 27. september 2003 #3 Skrevet 27. september 2003 Ja de er kjempeflinke til å heise opp selvtilliten vår de små
Gjest Starya Skrevet 27. september 2003 #4 Skrevet 27. september 2003 Kan jeg få komme innom og blotte magen min for snusket?
Gjest Tex Skrevet 28. september 2003 #5 Skrevet 28. september 2003 Høh, seksåringen min sa til meg: Mamma rompa di er så stor at den detter ned av doen! (Og jeg er vanlig str 40!!) Er ikke alltid likke festlig..... :-?
*Lavendel* Skrevet 28. september 2003 #6 Skrevet 28. september 2003 Ja disse barna.... det er nå både og når man får beskjed om å flytte "den store rompa di" i sofaen..... :-?
MarianneE Skrevet 28. september 2003 #7 Skrevet 28. september 2003 Eller som jeg fikk høre en dag jeg var vikar i en barnehage: Duu.....det er lett og se at du er dame, for du har sånn stoooor mage som damene får når de har baby inni der. Når kommer babyen din??? Jeg er ikke gravid...... Men, kunne jo ikke annet enn og le, mens jeg fortalte at noen er tjukke som meg, mens andre er tynne. Ingen er like.
Dødspingvinen Skrevet 28. september 2003 #8 Skrevet 28. september 2003 Jeg husker når jeg var liten. Jeg likte så god å sitte på fanget til mamma. Ho var god og rund, og jeg brukte magen litt som en pute. Unger elsker hvordan foreldrene ser ut, uansett tror jeg. Håper ungene mine kommer til å like min litt for store mage, og bruke den som pute
Væren Skrevet 28. september 2003 #9 Skrevet 28. september 2003 Den var fin... En av mine kolleger i barnehagen fikk en eller annen kommentar på "sideflesket" sitt for et års tid siden. Hun ler godt av det ennå. Hun hadde et barn på fanget, som plutselig ble oppmerksom på dette "velstandstillegget": "Hvorfor har du pupper her???"
Titti72 Skrevet 9. oktober 2003 #10 Skrevet 9. oktober 2003 Min datter har alltid gledet seg til å få pupper. I barnehagen sa hun til en annsatt: Mamma har sånne store fine pupper som jeg skal få (?!?) når jeg blir stor!! Mommo har sånne lange pupper så jeg håper jeg ikke får de!
Gjest Chriselia Skrevet 9. oktober 2003 #11 Skrevet 9. oktober 2003 Tidligere i kveld satt jeg i sofaen med mine litt for trange dongeribukser på, og min "kompleksmage" kom til syne... Da løfter vesla på 2 år på genseren min og sier : "Mamma fiiin mage" og gir meg en gode på min myke mage.....Hva gjør det vel da om jeg fortsatt veier 10 kg for mye....? Det var da verdt det! Så herlig hun er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå