Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Før hadde jeg en "sunn" mens, rødt rent blod. I det siste har den blitt brun og slimete... Kan det være p-pillene? Er det normalt? Hvordan er din mens?
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Brun og ekkel to-tre dager både før og etter de en-to dagene jeg kanskje får med normal mens. P-piller endret ganske mye hos meg, men jeg går ikke tilbake til "normalt" når jeg slutter.
Gjest Atanih2 Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Slik er det hos meg også, og jeg har gått på p-piller en stund nå, så er nok det som er forklaringen.
Wizz Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Etter jeg sluttet på pilla har jeg styrtblødning i 2-3 dager. Før var jeg ekkel i minst en uke. Er nok pilla
orchid1988 Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Da jeg gikk på p pillen fikk jeg ofte sånn brun som du beskriver, og blødde omtrent ikke noe, var ferdig med mensen etter 3-4 dager. Jeg valgte å slutte med p pillene for å få stabilisert mensen normalt pga jeg har pcos (polycytisk ovarie syndrom) Og nå har jeg helt reint og fint blod, men blør noe helt ekstremt de 3-4 første dagene...eneste som e ekkelt er at det kommer av og til sånne levrete klumper, blir helt svimmel av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå