Gå til innhold

Hvordan fjerne grønske?

*nora*

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ny pen bukse til guttungen, og idag brukte han den for første gang, var i selskap. Selvfølgelig er begge knærne fulle av grønske :evil: ! Kjenner jeg blir litt irritert...! Nå sitter jeg her da, lurer på hva jeg kan gjøre for å få vekk mest mulig, det er ei lys cordfløyel bukse, så skitten synes jo kjempegodt!

Noen med kjerringråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zalo er enhver mors beste venn ja. Sammen med biotex-spray, som også er god mot sånne flekker.

Hmm.... sånne plager slipper stort sett jeg. Da jeg ikke ha barn. (enda) Men min samboer har klart å få på seg litt av hvert. Heldigvis, kan jeg kanskje si, spilte/spiller ham mest fotball på grus (men huff hvordan kneet så ut i lang tid etter et hardt møte mde den...) Nå snakka jeg meg bort fra tema, dessverre.

Men altså... zalo. Biotex. En av disse. La det virke. Vask. Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalo pleier å funke bra, ja.

bio-tex.com finner du en flekkfjerningsguide hvor du kan plotte inn stofftype, farge og type flekk, og så får du opp råd om hvordan du kan fjerne flekken. Litt Bio-texreklame, men gode råd likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...