Gjest lostlove Skrevet 6. april 2011 #1001 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg skjønner hva du mener missstiles. Gleder meg til å høre hvordan ting utarter seg! Så keep me updated. Pratet du noe mer med venninna de eller?? Håper dagen din er super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1002 Del Skrevet 6. april 2011 Dette er ikke min dag!! Blææææææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 6. april 2011 #1003 Del Skrevet 6. april 2011 MissStiles skrev (På 6.4.2011 den 11.08): Dette er ikke min dag!! Blææææææ Whyyyyyy? Hva skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1004 Del Skrevet 6. april 2011 lostlove skrev (På 6.4.2011 den 11.34): Whyyyyyy? Hva skjer?? Tja, det er den tiden i måneden nå tror jeg.. Og da føler jeg meg alltid litt uggen. Så tror det blir noe junk food til middag idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 6. april 2011 #1005 Del Skrevet 6. april 2011 MissStiles skrev (På 6.4.2011 den 12.27): Tja, det er den tiden i måneden nå tror jeg.. Og da føler jeg meg alltid litt uggen. Så tror det blir noe junk food til middag idag. Mmm..Ja.. Trykk i deg noe junk Selv om det virker lurt der og da, så blir jeg ekstra uggen og uvel etterpå igjen! Hva skal du ha til middag idag eller kose deg med ikveld ? Åh..fikk lyst på nachos jeg! Og milkshake fra Mc.Donalds :ler: Eller fiske grateng... Hmm..Rart å få lyst på alt det der på samme tid, haha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1006 Del Skrevet 6. april 2011 lostlove skrev (På 6.4.2011 den 12.33): Og milkshake fra Mc.Donalds Det fikk jeg også lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. april 2011 #1007 Del Skrevet 6. april 2011 fristerinner. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 6. april 2011 #1008 Del Skrevet 6. april 2011 MissStiles skrev (På 6.4.2011 den 12.53): Det fikk jeg også lyst på Hvilken flavour foretrekker du? Først var det sjokolade her, men den ble litt for kvalm... Så var det jordbær en laaaang periode, var innom FOR ofte Så gikk jeg lei.. Og glemte igrunn ut hele Mc.Donalds.. Er ikke fan av slik JUNK-FOOD... Men sisst nå, prøvde jeg banan i Holland med D Så det ble nokk den nye favoritten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1009 Del Skrevet 6. april 2011 lostlove skrev (På 6.4.2011 den 14.17): Hvilken flavour foretrekker du? JORDBÆR!!! 10min igjen, så kan jeg gå hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 6. april 2011 #1010 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Hehe, de reglene altså.... Det gjelder å klare å la være å følge reglene, men ikke på en sånn måte at man blir alt for tilgjengelig for den andre. Skal ikke være lett Edit: oi, jeg skrev uten å få med meg sistesiden her. Kjedelig med den dagen, følg mitt eksempel og spis sjokolade før middag ellers må jeg si at få ting slår sjokolademilkshake fra macdonalds!! Endret 6. april 2011 av Violet Hill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1011 Del Skrevet 6. april 2011 Hm.... nå sitter jeg i sofaen.... Ser at jeg burde tatt oppvasken. Også kanskje se om jeg burde vaske klær. Men kommer jeg til å gjøre noen av delene? Hm.. Kanskje, kanskje ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. april 2011 #1012 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg tror ikke jeg har smakt milkshake fra McDonalds jeg ... Er vel kanskje sånn det blir når jeg er innom McDonalds eller Burger King (samme greia for meg) én gang i året eller noe sånt ... Jeg sitter også i sofaen, MissStiles. Har heldigivis klart å sette på en klesvask, men nå prøver jeg å kvinne meg opp til å vaske leiligheten som ser helt bomba ut ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 6. april 2011 #1013 Del Skrevet 6. april 2011 Åå, ser dere nevner mat! Tror det er den tiden i mnd for meg og. Slukte nettopp en stor (!) sjokoladeplate med Walters mandler. Litt kvalm nå ja! I tillegg hadde jeg laks og poteter med tzatziki til middag. Utrolig godt! Er så matvrak for tida. Hvordan går det ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1014 Del Skrevet 6. april 2011 Da har jeg i hvert fall tatt oppvasken. Bare rydde litt så finner jeg sofaen igjen. A er på msn. Vet jo ikke om han faktisk er der eller ikke. Vurderer å si hei. Kanskje høre om han vil møtes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 6. april 2011 #1015 Del Skrevet 6. april 2011 MissStiles skrev (På 6.4.2011 den 18.16): Da har jeg i hvert fall tatt oppvasken. Bare rydde litt så finner jeg sofaen igjen. A er på msn. Vet jo ikke om han faktisk er der eller ikke. Vurderer å si hei. Kanskje høre om han vil møtes Flink du er Hmm.. Rart at ikke A tar kontakt med deg synes jeg.. Hold meg oppdatert på hvordan det går uansett jeg er så utrolig spent ! Tar kveld jeg gitt.. En lang god pleiende dysj og i nyoppreid fresh sengtøy.. Mmm!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1016 Del Skrevet 6. april 2011 lostlove skrev (På 6.4.2011 den 18.42): Flink du er Hmm.. Rart at ikke A tar kontakt med deg synes jeg.. Hold meg oppdatert på hvordan det går uansett jeg er så utrolig spent ! Takk!! Han er på jobb enda.. Så da hører jeg nok fra han når han har kommet hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitdrøm Skrevet 7. april 2011 #1017 Del Skrevet 7. april 2011 MissStiles skrev (På 5.4.2011 den 11.00): Melding sendt til L Edit: Da fikk jeg svar. Hun skrev bare: Den er god(at hun gir minnebrikken til eksen min) Også kom hun selvfølgelig med forslag om dager. Nå bryr jeg meg ikke lengre. Jeg vil bare ha de bildene. Hun la også til på slutten "hvordan går det med deg?". Herregud, for et ekkelt menneske... er det mulig??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. april 2011 Forfatter #1018 Del Skrevet 7. april 2011 Gjett hva jeg fikk besøk av igår kveld og hvem som nettopp dro hjem? Ja, riktig A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 7. april 2011 #1019 Del Skrevet 7. april 2011 Det virker som om dere følger samme mønster som meg og min A, jeg sov også over etter andre date. Men jeg syns du må fortelle litt mer her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 7. april 2011 #1020 Del Skrevet 7. april 2011 Jahaaa???? Hva skjedde?? Fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg