Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest lostlove

:klem:

Hvilke hobbyer har du? Er det noe du liker å gjøre alene utenom å se film/tv og rydde i leiligheten :)

Utrolig hva en liten hobby og fokus på noe som gjør deg glad kan gjøre for tilværelsen og humøret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

Hvilke hobbyer har du? Er det noe du liker å gjøre alene utenom å se film/tv og rydde i leiligheten :)

Utrolig hva en liten hobby og fokus på noe som gjør deg glad kan gjøre for tilværelsen og humøret

Takk for tipset!

Jeg har egentlig bare bestemt meg for å jobbe så og så mye denne uka. For å samle mest mulig timer til ferie. Så det blir det jobbhelg på meg til helgen. Det blir det penger av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme!! Eller endelig kan jeg slappe av i sofaen. Jobbet 1 time overtid idag. Også møtte jeg ei venninne til middag. Hyggelig. lenge siden vi hadde sett hverandre. Så prata fort i 2 timer.

I stad var jeg flink og kasta en haug med ting i containeren som står utenfor blokka. Den blir henta imorgen så da måtte jeg gjøre det idag. Godt å bli kvitt flere og flere ting i boden.

Nå skal jeg slappe av og se på TV. Men jeg har lyst på noe godt.... men har jeg noe i skapet?? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det greit på middagen på fredag? Hva sa hun du ikke liker?

Kan jo fortelle litt om middagen forrige uke. Det gikk faktisk bedre enn forventet. Det var faktisk hyggelig. Jeg hadde ikke tenkt til å være der så lenge. Med en gang jeg satte meg ned, så spurte L (som jeg ikke liker) hvordan JEG har det og hva JEG har gjort i det siste. Ble veldig overrasket. Flere ganger spurt hun meg om ting. Ble like overrasket hver gang. Også brukte hun til og med meg som et eksempel for å vise at man kan klare seg uten hjelp fra andre. Da satt jeg bare og smilte. Tenkte HÆ?! Hun har aldri gjort det før. Så det var veldig hyggelig å se alle sammen igjen. Jeg har til og med tenkt om jeg skal invitere henne til innflytningsfesten min. Men jeg vil ikke at hun skal kaste seg over mine guttevenner. Fordi det gjør hun med ALLE sine venninner. Så jeg tror jeg heller invitere dem alene en gang. På middag eller noe.

Men L har fått i oppgave å ta kontakt med meg. L, C og jeg må nemlig bytte bilder fra vår New York tur. De fikk hver sin CD med bildene fra meg. Men C hadde bare med en minnepen, så den fikk L til å legge sine bilder på. Nå er det hennes oppgave å ta kontakt med meg, for å gi disse bildene til meg. Spent på når hun gjør det. Nesten gått en uke nå vettu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det en bra middag med jobben og ellers god helg? :)

Fikk du ryddet og pakket ut de sisste eskene dine? :jepp:

Går du ofte ut og spiser med jobben og kollegaer, eller virker det bare slik??

Jeg fikk ryddet bort alle eskene på søndag. Veldig fornøyd med det. Nå må jeg bare få ryddet bort resten og. Men tar det litt etter litt. Haster ikke.

Ja vi prøver å gjøre noe sosialt 1 gang i mnd på jobben. Enten lønningspils eller andre ting. Synes det er veldig hyggelig.

Og nei, ingen ny mann i kikkerten! Melder med et par på match.com men ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Men jeg vil ikke at hun skal kaste seg over mine guttevenner. Fordi det gjør hun med ALLE sine venninner.

har en kompis som er helt lik ovenfor mine veninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Når skal du ha innflytningsfest? Slitsomt med sånne som skal kaste seg over gud og hvermann. Mildt sagt pinlig!

Virker som du har det fint på jobben da, så gøy at dere finner på mye moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du ha innflytningsfest?

Første helgen i april! Gleder meg!

Hadde besøk av en kamerat på tirsdag. Han synes jeg hadde fått det kjempefint her. Også får jeg kanskje besøk av et par venner på søndag. Koselig å endelig kunne vise frem leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg egentlig vært ferdig på jobb og ta helg. MEN nei.. Jeg er så snill og sier ja til å jobbe overtid idag. Og jobbe imorgen. Så jeg må bare løpe over til Oslo Spektrum med en gang jeg er ferdig. Gleder meg!

GOD HELG alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :) kos deg på konsert, herlig med jobbehelg :goodbye::ler:

Takk! Konserten var kjempebra!

Men slitsomt å gå rett fra jobb bort til konserten. Men glad jeg hadde sitte plass. Utrolig bra konsert!!

Nå har jeg satt på 2 vaskemaskiner med klær før jeg skal på jobb. Men nå får jeg få i meg litt frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ord er definitivt: TRØTT!!! :natti:

Bare vært på jobb i 1 time. Og jeg vil helst bare dra hjem og sove. Er såååå trøtt!! Så det blir MANGE kopper med :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp: på meg idag!!

Jeg skulle egentlig dratt på fest hos ei venninne ikveld. Måtte sende mld om at jeg ikke kommer. Det blir for mye stress. Dra hjem, skifte og dra til henne. Hun svarer ikke en gang. Så tror hun er sur på meg for det. Hun skal nemlig ha avskjedsfest siden hun flytter til utlandet. Men det er ikke før 1 mai. Så jeg skrev til henne at jeg kommer en dag etter jobb. Fordi jeg vil gjerne se henne før hun flytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått lyst til å farge håret igjen. Gjorde ikke det før jul. Så vurderer å gi det til meg selv som gave ved neste lønning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil du farge det da? Jeg får alltid lyst på lyse striper når våren kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil du farge det da? Jeg får alltid lyst på lyse striper når våren kommer :)

Tja, noe litt lysere. Enten lysere brunfarge eller noe med rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lostlove

God formiddag! :)

Spennende med farging av hår ja!! Begynner bli en stund siden du farget sisst ja!!!! Husker vi "snakket" om det..at du skulle stripe, å hvor dyrt det er.. og at hjemme-farging ikke er bra :ler:

Nå innså jeg hvor utrolig lenge siden det er at jeg var også!

Vurderer om jeg skal ta hjemme før jeg reiser til Thailand, eller om det vil bli utrolig mye billigere, men alikvel bra å få gjort det der nede også ? Eller om jeg i det hele tatt tar sjangs på at de farger håret mitt ? ........

Jeg stemmer for at du tar noen lyse brunfarger! Sånn kaffe-farger, litt beige aktig, cappuccino/latte farger.. Utifra hvordan jeg tror du ser ut, så passer du nokk rød farger også ja! Litt sånn cobber.. :)

Du får si ifra hva du bestemmer deg for å gjøre da :jepp:

Planer for denne nydelige søndagen?

Hva ble det til at du gjorde igår etter jobb, siden det ikke ble fest med venninnene dine?

Ble hun virkelig sur hun du sendte melding til? ....

Virker som noen av dine venninner blir fort hår-sår..om en kan si det slik.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble det til at du gjorde igår etter jobb, siden det ikke ble fest med venninnene dine?

Ble hun virkelig sur hun du sendte melding til? ....

Virker som noen av dine venninner blir fort hår-sår..om en kan si det slik.. :sjenert:

Jeg ble hjemme. Var så sykt sliten og trøtt etter at jeg kom hjem fra jobb. Så jeg hadde ikke vært særlig sosial om jeg hadde vært på fest. Hun svarte på kvelden igår. Hun skrev at det var dumt at jeg ikke kunne komme. Men vi måtte se om vi fikk til å møtes. Jeg HATER sånne svar. Jeg skjønner at hun er skuffet men... Hun må jo vite at jeg vil møte henne før hun flytter. Holder på å ordne en liten avskjedsgave til henne og. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ryddet bort klesvasken, støvsugd og vasket gulvet. Pluss ryddet litt i leiligheten. Bare ta oppvasken så ser det bra ut her. Det kan hende 2 venner av meg kommer innom idag. Da er det greit at det ser litt ryddet ut her.

Ellers blir det cafè og kino med ei venninne ikveld. :popcorn:

God søndag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Da har jeg ryddet bort klesvasken, støvsugd og vasket gulvet. Pluss ryddet litt i leiligheten. Bare ta oppvasken så ser det bra ut her. Det kan hende 2 venner av meg kommer innom idag. Da er det greit at det ser litt ryddet ut her.

Ellers blir det cafè og kino med ei venninne ikveld. :popcorn:

God søndag alle sammen!!

Så koselig da! :)

Kos deg på kino, hva skal dere se?

God søndag :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...