Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Zumba på spektrum eller? Hva syns du? For min del ble timen altfor vanskelig også var det dårlig plass.

Nei, på den i Akersgata. Dårlig plass var det her og. Tydeligvis en populær time. Alltid fullbooket. Likte timen så kommer nok til å gå igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

store planer for påskeuka som er rett rundt hjørnet?

Hun skal jo til Junaiten, den heldiggrisen! :jepp:

Under to arbeidsdager igjen til ferie nå, MissStiles - det klarer vi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, USA i påsken blir bra. Vi gleder oss veldig. Håper bare at værmeldingen blir bedre etter hvert. Kjedelig å reise så langt også regner det hele uka. Bare å krysse fingerne.

Må bare komme gjennom dagens og morgendagens arbeidsdag før man kan ta ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke klokka bli 16?

Idag blir det trening og møte ei venninne etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig. Påskeferie. Telefonen måtte selvfølgelig ringe kl. 15.58 idag og. Hvem er det som utsetter ting til siste liten når halve Norge tar ferie fra idag. Jaja..

Ikveld skal jeg gjøre absolutt ingentig. Håper litt at M får tak i bestekompisen sin sånn at jeg har leiligheten for meg selv ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser imorgen. Må stå opp kl. 3. Gruer meg til det. M vurderer å døgne sånn at han får sove på flyet. Regnet ut at vi er på reise i nesten 24 timer fra vi går ut døra og til vi lander. Det blir en lang dag imorgen.

Ikke begynt å pakke enda. Satte på en siste maskin med klær i stad. Fant fr sommerklærne igår. Spent på om værmeldingen blir litt bedre etter hvert.

Nå skal jeg ut i regnværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Da sitter vi på flybussen. Vi har kanskje sovet 3-4 timer og gleder oss ikke akkurat til den lange flyreisen. Det blir en ganske lang dag men men.. Sånn er det når man skal til USA.

Jeg har bestilt henting på flyplassen i Orlando gjennom limo-service men ikke limo. Det ble litt dyrt men en fin bil. Noe M ikke vet. Spent på hva han sier.

Men god påske alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært hjemme et par timer allerede.. Og det er utrolig godt å være hjemme igjen. Gleder meg allerede til å sove i min egen seng i natt. Eneste som er synd er at det er ferien er over og man må tilbake på jobb igjen i morgen.

Vært på reise i nesten 20 timer og sovet veldig lite. Så orker ikke skrive så mye i dag men jeg kan si at vi har hatt en veldig fin uke i Orlando. Skal fortelle en annen dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Welcome back! Hvorfor tok det så lang tid å reise hjem igjen? Orlando er vel en 10-12 timers flytur?

Håper formen er bra og at du har fått sovet ut hvertfall :) Er jo ikke så verst vær her heller for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...