MissStiles Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #5861 Del Skrevet 8. mars 2014 Rolig lørdag på deg heller? Godt å starte dagen med trening. M står på kjøkkenet og baker. Ostekake. Første gang han lager ostekake. Spent på resultatet. Jeg skal straks i gang med å rydde og vaske leiligheten. Ikveld skal jeg til ei venninne. Skravle litt og drikke vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 9. mars 2014 #5862 Del Skrevet 9. mars 2014 Var det hyggelig i går? Ble det mye vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #5863 Del Skrevet 9. mars 2014 Var det hyggelig i går? Ble det mye vin? Det var hyggelig men drakk kun en cider. Det gikk mest i skravling og koste oss med snacks. Jeg tok siste bane hjem. Glad jeg ikke er fyllesjuk i dag. Spesielt siden vi får besøk i dag. Av familien til M. Vi skal feire bursdagen til M (som er i morgen). Men nå må jeg komme i gang. Jeg skal prøve meg på cupcakes. Ha en fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #5864 Del Skrevet 10. mars 2014 Da var det mandag igjen og for et vær det er ute. Sol & blå himmel!! Liker det!! Idag har M bursdag. Siden det ble feiring med familien hans igår, spurte jeg om han ville gå ut og spise eller at jeg skulle lage en god middag hjemme. Han vil veldig gjerne ut og spise. Så da blir det null trening idag og rett inn til byen for å møte M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. mars 2014 #5865 Del Skrevet 10. mars 2014 Hurra for MrStiles Kos dere på middag! Har du kjøpt noe fint til han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 10. mars 2014 #5866 Del Skrevet 10. mars 2014 Kos dere på middag Håper kvelden ble vellykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #5867 Del Skrevet 11. mars 2014 Hurra for MrStiles Kos dere på middag! Har du kjøpt noe fint til han? Han var veldig fornøyd dagen. Både gavene og spise burger på en mandag. Snart bare 1 måned til vi reiser til Orlando. Må begynne å finne frem sommertøy. Alltid gøy å se om det passer etter vintersesongen. Jeg bestilte en ny bikini på nettet her om dagen. Fant ingen bikini som passet i fjor så da er det greit å finne en ny i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. mars 2014 #5868 Del Skrevet 11. mars 2014 Orlando høres utrolig kjipt ut... Hvor lenge blir dere der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 11. mars 2014 #5869 Del Skrevet 11. mars 2014 Du er heldig som skal til Orlando! Forøvrig kan jeg anbefale Victoria's Secret sine bikinier. Jeg planlegger å kjøpe minst 3 i ulike farger Bra uke så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #5870 Del Skrevet 11. mars 2014 Orlando høres utrolig kjipt ut... Hvor lenge blir dere der? Vi skal være der en uke. Burde egentlig hatt 2 uker men påskeferien er ikke så lang. Du er heldig som skal til Orlando! Forøvrig kan jeg anbefale Victoria's Secret sine bikinier. Jeg planlegger å kjøpe minst 3 i ulike farger Bra uke så langt? Helt grei uke. Null motivasjon til jobb, trening og sosialliv for tiden. Gidder liksom ikke å engasjere meg så mye. Drar på jobb, trener og drar hjem. Også er det så stille på jobb for tiden. Eller faktisk vært det hele januar, februar og nå i mars. Ganske kjedelig. Dagene går så sakte. Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 11. mars 2014 #5871 Del Skrevet 11. mars 2014 Du får prøve å nyte det mens det varer, plutselig blir det altfor mye å gjøre sånn er det i alle fall hos meg om dagen…. Og nå er det jo bare en drøy måned til påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #5872 Del Skrevet 12. mars 2014 Sliten. Trøtt. Støl. Sulten. Rakk ikke den timen jeg hadde meldt meg på idag men får heller gå en tur etter middag. Må uansett hente en pakke på kiwi. God unnskyldning til å komme seg litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 12. mars 2014 #5873 Del Skrevet 12. mars 2014 Trøtt her og! Det er i det minste fint vær, så da er det ganske godt å gå en tur tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #5874 Del Skrevet 13. mars 2014 Idag og imorgen kan bli to interessante dager på jobb. To stykker på jobb som er borte idag og imorgen, og HVER GANG de har vært borte tidligere så har jeg fått all jobben deres. Jeg liker det fordi det betyr salg for meg men det er jo stress. Også har sjefen vært syk hele uka så er spent på om han kommer på jobb idag. Jaja.. Fortsatt støl idag.. Etter timen på tirsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. mars 2014 #5875 Del Skrevet 13. mars 2014 Man er som regel mer støl på dag2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. mars 2014 #5876 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg er også som regel stølere på dag 2, men så er det som regel borte på dag tre. Håper du får akkurat passe mye å gjøre i dag, økt salg uten at det blir altfor mye stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #5877 Del Skrevet 13. mars 2014 Det var like lite å gjøre idag som ellers.. Og det når sjefen ikke var der heller. Jaja.. Jeg var redd for at jeg måtte jobbe overtid men heldigvis ikke. Nå skal jeg hjem og vaske litt klær og pakke. Det skal bli godt med helg imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 13. mars 2014 #5878 Del Skrevet 13. mars 2014 Det var like lite å gjøre idag som ellers.. Og det når sjefen ikke var der heller. Jaja.. Jeg var redd for at jeg måtte jobbe overtid men heldigvis ikke. Nå skal jeg hjem og vaske litt klær og pakke. Det skal bli godt med helg imorgen. Pakke? Skal du ut og reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #5879 Del Skrevet 13. mars 2014 Pakke? Skal du ut og reise? Jepp, reiser til Trondheim etter jobb imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 13. mars 2014 #5880 Del Skrevet 13. mars 2014 Kult at du også skal til Trondheim da Hva skal du der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg