Violet Hill Skrevet 28. februar 2014 #5841 Del Skrevet 28. februar 2014 Å, så gøy! Hvor i Nord-Norge? Har bare vært i Tromsø, skikkelig lyst til å se mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #5842 Del Skrevet 28. februar 2014 Å, så gøy! Hvor i Nord-Norge? Har bare vært i Tromsø, skikkelig lyst til å se mer Karasjok, Honningsvåg og Alta. Sikkert en flott opplevelse og ikke ofte man har muligheten til å være med på en sånn tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 28. februar 2014 #5843 Del Skrevet 28. februar 2014 Når er turen? Om det tilfeldigvis skulle falle på 8.mars, og du får være med, så må du ta turen til sentrum og få med deg Finnmarksløp starten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #5844 Del Skrevet 28. februar 2014 Når er turen? Om det tilfeldigvis skulle falle på 8.mars, og du får være med, så må du ta turen til sentrum og få med deg Finnmarksløp starten Uke 11. Men det ble ikke meg denne gang. Straks helg. Skal på trening før jeg skal hjem. Ikveld skal vi på Ylvis. Gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. mars 2014 #5845 Del Skrevet 2. mars 2014 Bra helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #5846 Del Skrevet 2. mars 2014 Bra helg? Veldig rolig helg. Både planene jeg og M hadde lagt i går, gikk i vasken så da ble det en TV-kveld hjemme men det gjorde faktisk ikke noe. Foreldrene mine har begge fått influensa så i går og i dag hjelper vi til med å gå tur med hunden deres. Utrolig snill hund men veldig bortskjemt og foreldrene mine er ikke så veldig strenge med han. Så vi var litt spente på hvordan det ville bli å gå tur med han. Men det gikk faktisk veldig fint. Håper det ikke regner/snør like mye som det gjorde i går når vi skal gå tur senere i dag. Ellers blir det nok en rolig søndag. Godt å ikke ha så mye planer av og til heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 3. mars 2014 #5847 Del Skrevet 3. mars 2014 Bra mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #5848 Del Skrevet 3. mars 2014 Bra mandag? Nja, sov litt dårlig også var jeg litt små dårlig i magen når jeg våknet. Og klarte ikke å få i meg noe mat før nærmere lunsj. Men da smakte det veldig godt med mat. Det var ikke sånn kjempemye å gjøre på jobb men litt.. Håper det blir litt mer å gjøre utover uka. Klarte ikke helt å bestemme meg om jeg skulle på trening i dag. Men rett før kl. 16, ble det ledig på en av timene jeg ikke har prøvd enda. Så da ble det Body Balance. Ikke så aller verst time. Jeg har planer om å være flink til å trene denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 3. mars 2014 #5849 Del Skrevet 3. mars 2014 Hva er body balance? Typ yoga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #5850 Del Skrevet 4. mars 2014 Hva er body balance? Typ yoga? Ikke prøvd det? Det er en blanding av yoga, tai chi og Pilates. Idag skulle jeg egentlig møte ei venninne etter jobb. Men hun avlyste for 3.gang. Litt lei av å finne ny dag, så nå får det være opptil henne. Så da blir det nok å trene i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #5851 Del Skrevet 4. mars 2014 Sliten. Gleder meg til å komme hjem og hoppe i dusjen. Og ikke minst, spise middag. Sulten! Jeg har leiligheten for meg selv ikveld så kan se på akkurat det jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 5. mars 2014 #5852 Del Skrevet 5. mars 2014 Blir det noe mer trening på deg denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #5853 Del Skrevet 6. mars 2014 Blir det noe mer trening på deg denne uken? Ja idag, imorgen og lørdag. Deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 6. mars 2014 #5854 Del Skrevet 6. mars 2014 Ja idag, imorgen og lørdag. Deg? På søndag tror jeg.. rekker ikke før. Er så populær hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #5855 Del Skrevet 7. mars 2014 1 time igjen til helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. mars 2014 #5856 Del Skrevet 7. mars 2014 Hurra for heeeeelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 7. mars 2014 #5857 Del Skrevet 7. mars 2014 Goood helg TGIF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #5858 Del Skrevet 7. mars 2014 Utrolig godt med helg. Ikveld skjer det absolutt ingenting. VELDIG godt! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. mars 2014 #5859 Del Skrevet 7. mars 2014 Skjønner deg godt, digg å gjøre ikkeno Kos deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 8. mars 2014 #5860 Del Skrevet 8. mars 2014 Rolig lørdag på deg heller? Jeg fikk nesten sjokk da jeg så det var sol i dag.. Er en stund siden den har vært framme, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg