Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, så gøy! Hvor i Nord-Norge? Har bare vært i Tromsø, skikkelig lyst til å se mer :)

Karasjok, Honningsvåg og Alta.

Sikkert en flott opplevelse og ikke ofte man har muligheten til å være med på en sånn tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er turen? :) Om det tilfeldigvis skulle falle på 8.mars, og du får være med, så må du ta turen til sentrum og få med deg Finnmarksløp starten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er turen? :) Om det tilfeldigvis skulle falle på 8.mars, og du får være med, så må du ta turen til sentrum og få med deg Finnmarksløp starten :)

Uke 11. Men det ble ikke meg denne gang.

Straks helg. Skal på trening før jeg skal hjem. Ikveld skal vi på Ylvis. Gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra helg?

Veldig rolig helg. Både planene jeg og M hadde lagt i går, gikk i vasken så da ble det en TV-kveld hjemme men det gjorde faktisk ikke noe.

Foreldrene mine har begge fått influensa så i går og i dag hjelper vi til med å gå tur med hunden deres. Utrolig snill hund men veldig bortskjemt og foreldrene mine er ikke så veldig strenge med han. Så vi var litt spente på hvordan det ville bli å gå tur med han. Men det gikk faktisk veldig fint. Håper det ikke regner/snør like mye som det gjorde i går når vi skal gå tur senere i dag.

Ellers blir det nok en rolig søndag. Godt å ikke ha så mye planer av og til heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra mandag?

Nja, sov litt dårlig også var jeg litt små dårlig i magen når jeg våknet. Og klarte ikke å få i meg noe mat før nærmere lunsj. Men da smakte det veldig godt med mat.

Det var ikke sånn kjempemye å gjøre på jobb men litt.. Håper det blir litt mer å gjøre utover uka.

Klarte ikke helt å bestemme meg om jeg skulle på trening i dag. Men rett før kl. 16, ble det ledig på en av timene jeg ikke har prøvd enda. Så da ble det Body Balance. Ikke så aller verst time. Jeg har planer om å være flink til å trene denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er body balance? Typ yoga?

Ikke prøvd det?

Det er en blanding av yoga, tai chi og Pilates.

Idag skulle jeg egentlig møte ei venninne etter jobb. Men hun avlyste for 3.gang. Litt lei av å finne ny dag, så nå får det være opptil henne. Så da blir det nok å trene i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten. Gleder meg til å komme hjem og hoppe i dusjen. Og ikke minst, spise middag. Sulten!

Jeg har leiligheten for meg selv ikveld så kan se på akkurat det jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noe mer trening på deg denne uken?

Ja idag, imorgen og lørdag. Deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Ja idag, imorgen og lørdag. Deg?

På søndag tror jeg.. rekker ikke før. Er så populær hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig godt med helg.

Ikveld skjer det absolutt ingenting. VELDIG godt!

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Rolig lørdag på deg heller? Jeg fikk nesten sjokk da jeg så det var sol i dag.. Er en stund siden den har vært framme, for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...