Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis! Hva vant du?

Fullpakket helg til Stavanger. Fly, hotell, leiebil, billetter til museum & teater ++

Formen går veldig opp og ned.

Uvant å ta på seg de gamle brillene. Skikkelig nedtur. De er møkkete og små. Men jeg må innom brilleland og få fikset brillene mine. Tydeligvis en skrue som har falt ut så de er litt løse. Får gå ut med en gang butikkene åpner kl 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det fredag. Nå skal det bli godt med helg.

Vi ser på OL på jobb og nå steker vi vafler for å kose oss litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av et vær ute nå.. Frister ikke å gå ut i det hele tatt..

Vi skulle egentlig til Beitostølen denne helgen men siden jeg ikke har vært helt i form denne uka, så avlyste vi turen. Så ikke lagt noen andre planer. TVen kommer nok til å bytte mellom OL og House of Cards i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det har vært en perfekt tv-lørdag! :jepp: HOC fikk jeg liksom aldri helt taket på, har sett første episode to ganger uten å synes det er noe bra. Men alle andre elsker det jo, så hva er egentlig galt med meg? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra helg? Er formen bedre?

Veldig rolig helg. Kanskje litt for rolig.

Jeg trodde at jeg hadde avtalt å gå tur med ei venninne i dag men hun trodde tydeligvis dobbelbooket litt. Litt kjipt siden det hadde vært litt hyggelig å komme seg litt ut og treffe noen. Men men.. Det skjer mye de neste dagene så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg å gå tidlig fra jobb. Også skinner sola. Skal på visning av diverse hoteller i byen. Litt greit å gjøre noe annet når det er stille på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hvordan var hotellvisningene? Husker jeg og måtte på de da jeg jobbet innen reiseliv :)

Utrolig varmt i dag, fikk nesten litt vårfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var hotellvisningene? Husker jeg og måtte på de da jeg jobbet innen reiseliv :)

Jeg synes det er litt gøy å gå på sånne visninger. Og man kan jo ikke klage når man avslutter dagen med en 3-retters middag på Grand Hotel. Det var faktisk veldig hyggelig igår.

Er ikke klokken snart 16? Jeg skal møte en kamerat etter jobb. Han mistet jobben sin forrige uke så jeg er veldig spent på å høre hva som skjedde. Også er jeg sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er heldig som skal på fjellet! Hyttetur eller hotell?

Ikke vært på fjelltur på over 10 år så det kan bli en interessant helg med skiturer.

Vi skal bo på hotell. Fått ordnet det gjennom jobben. Tilnog med stand up på hotellet vi skal bo på hotellet nå til helgen. Så det blir nok en bra helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å gå fullpakket på bane og tog idag. Hjelp men kom meg på jobb. Jeg hadde planer om å sette fra meg sekk og bag på Oslo S men gadd ikke.

Men gjett hvem som fant ut igår at skibuksa ikke passer lengre? Meg! Så jeg må ut i lunsjen og kjøpe en ny skibukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...