juliane Skrevet 5. februar 2014 #5781 Del Skrevet 5. februar 2014 Det er veldig deilig å ha en tur å se frem til! Gleder meg veldig mye til min ferie altså. Hvor reiser dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #5782 Del Skrevet 5. februar 2014 Det er veldig deilig å ha en tur å se frem til! Gleder meg veldig mye til min ferie altså. Hvor reiser dere? Vi reiser til Orlando. Det blir en ligge-ved-bassenget og Disney World ferie! Gleder oss veldig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 5. februar 2014 #5783 Del Skrevet 5. februar 2014 Wow, det kaller jeg bra påskeferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. februar 2014 #5784 Del Skrevet 5. februar 2014 Å... det var ikke småtterier heller det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #5785 Del Skrevet 5. februar 2014 M og jeg har snakket om USA tur i 2 år. Og vi har vært mye frem og tilbake om vi bare skulle hoppe på en sydentur eller reise til USA. New York står på lista hans men tror vi tar det neste gang. Når vi har fri i 2-3 uker og tar en rundtur fra by til by eller stat til stat. Så da ble det Orlando denne gang. Fant et ganske bra tilbud på hotell og. Vi gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #5786 Del Skrevet 7. februar 2014 Under 2 timer til helg! Føles som om jeg begynner å bli dårlig. Tett i nesa, klø i halsen og vondt i hodet. Typisk om jeg blir syk når det er helg. Jeg skal egentlig trene etter jobb men vurderer å droppe. Vant vinflaske idag pga gode salgstall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 7. februar 2014 #5787 Del Skrevet 7. februar 2014 Grattis med gode tall, håper vinen er god! Kanskje den tar knekken på eventuelle basilusker også? Noen spennende planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #5788 Del Skrevet 8. februar 2014 Grattis med gode tall, håper vinen er god! Kanskje den tar knekken på eventuelle basilusker også? Noen spennende planer for helga? Dagens form: Slapp, tett i nesa, klør fortsatt i halsen, vondt i hodet.. Vil bare ligge under dyna. Gårsdagens og dagens trening avlyses. Best å bare slappe av i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. februar 2014 #5789 Del Skrevet 8. februar 2014 Ikke bra. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 8. februar 2014 #5790 Del Skrevet 8. februar 2014 Misunnelig på den påskeferien deres, altså! Blir sikker helt knall! Kjipt at du er blitt syk. Får bare høre på kroppen og bli under dyna da. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 8. februar 2014 #5791 Del Skrevet 8. februar 2014 USA-tur blir bra! Håper du får slappet av i helga. Klør i halsen selv, så kjører på med C-vitaminer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #5792 Del Skrevet 8. februar 2014 Dagen har vært fylt av OL på tv. Ikke interessert i sport men man blir jo det når M er så ivrig. Skulle egentlig ut og spise med ei venninne + musikal men vi tar middag en annen dag og kun musikal ikveld. Ha en fin lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 9. februar 2014 #5793 Del Skrevet 9. februar 2014 Er formen bedre? Hver gang jeg prøver å se på OL så er det reklame. Veldig irriterende. Syns det er mest spennende med alpint og ishockey. Ha en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #5794 Del Skrevet 9. februar 2014 Er formen bedre? Tja, litt bedre. Fortsatt innmari tett i nesa og slapp... Nettopp kommet hjem fra besøk hos moren til M. Hun inviterte på fastelavensboller. Veldig hyggelig men jeg er sliten. Og kald siden det regnet skikkelig ute. Nå blir det middag og slappe av resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar 2014 #5795 Del Skrevet 9. februar 2014 Er det fastelaven nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #5796 Del Skrevet 9. februar 2014 Er det fastelaven nå? Nope, det er vist ikke det før første helgen i mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #5797 Del Skrevet 10. februar 2014 Da var det mandag igjen. Formen er ikke helt på topp. Kanskje sovet 4 timer i natt. Jeg har vurdert om jeg skal bli hjemme. Men nå har jeg dusjet og kledd på meg, så jeg prøver.. I verste fall får jeg bare dra hjem. Men det blir i hvert fall ikke trening i dag, det er jeg helt sikker på. Spent på om det blir en travel dag eller ikke. Sjefen har i hvert fall ikke satt noen sperre på at man ikke får lov til å se på OL, heller det motsatte. Han fant frem prosjektoren allerede på fredag og møterommet vårt er klart til å vise OL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #5798 Del Skrevet 11. februar 2014 Da er jeg på vei til kontoret etter å ha vært på et lite arrangement og en visning. Greit å få hilst på folk og få sett litt. Men formen er vel ikke særlig bra. Lyst til å bare dra hjem istedetfor å dra på jobb. Men må få gjort et par ting. Mulig jeg spør om å få gå en time før. Burde fokusere på å bli frisk men jeg får så dårlig samvittighet når jeg er borte fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 12. februar 2014 #5799 Del Skrevet 12. februar 2014 Er formen bedre? Dropper du treninga denne uka du og? Satser på å være fit for fight neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #5800 Del Skrevet 12. februar 2014 På vei hjem fra et arrangement med jobben og gjett hvem som vant hovedpremien? Me!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg