Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag får vi besøk av familien til M. tenkte siden vi har vært så mye hos min familie at vi kunne hans familie hit. Jeg prøver å ta en kjapp runde med støvsugeren og rydde litt. Usikker på om jeg rekker å bake noe ellers steker vi bare vafler. Godt det og. Det blir nok hyggelig.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig med familiebesøk.

Nå sitter vi og vurderer om vi skal gå ut og spise eller ikke. Snakket liksom om å "feire" 2 års dagen vår i dag men ingenting er planlagt. Klarer heller ikke å bli enig om film vi vil se. Spørs om det blir en hjemmekveld da eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste feriedag! :(

Først frokost også årets første spinningtime. I dag er den store rydde-bort-jula-dagen og dermed kan man også vaske leiligheten i samme slengen.

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag og juleferien er over. Ikke sovet så veldig mye inatt. Så dette kan bli en lang dag. Men treningsbagen er med. Så håper det ikke blir overtid idag.

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kan jeg informere om at jeg er støl. Prøvde en av de nye timene som Sats har lagt til i år. Runners Strength. Tung timen men gikk ikke så verst å følge med. Neste gang skal jeg bare passe på at den timen ikke er dagen etter at jeg har vært på spinning. Fordi det merket jeg i beina. Får se om jeg går neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte du timen? Ikke rukket å teste ennå, men instruktøren på timen jeg var på i går sa at den er helt lik NTC-timene de hadde før, og de var veldig bra :) får prøve å komme meg på en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Togstans er IKKE gøy!! Så lite informasjon fra nsb og man hører ikke hva de sier på høytaleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isj! Håper du har kommet deg vel hjem?

Jepp, måtte ta lokaltoget. Det tar dobbelt så lang tid siden toget stopper på alle stasjoner.

2 dager til helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg, salg og mere salg!! Det renner inn bestillinger!! Me like!!

Også litt deilig at sjefen er borte i 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig spent på om jeg klarer å bli ferdig med alt som må gjøres idag før kl 15. Og om jeg rekker trening kl 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snaaart helg nå! :)

Skal du noe gøy i helgen?

Endelig helg! Hektisk sykt hvor mye det var å gjøre i dag men jeg ble heldigvis ferdig i tide.

Veldig lite planer i helgen. men er litt rastløse nå. Så vi skal se om det går noe spennende på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...