MissStiles Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #5641 Del Skrevet 29. desember 2013 Rolig søndag. Slapp søndag. Begynner å bli lei av alle de dårlige filmene på TV. Vi kjøpte et par nye filmer i går. Tror det blir å se en av dem ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 30. desember 2013 #5642 Del Skrevet 30. desember 2013 Enig i at det er dårlig utvalg av tv-programmer denne julen.. Husker jeg rett om det var bedre i fjor? Si fra om du har noen bra filmer å anbefale.. Jeg har sett på Footballer's Wives i det siste hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #5643 Del Skrevet 30. desember 2013 Da har vi vært og kjøpt enda en ny skjorte til M. Den forrige skjorten vi kjøpte på lørdag, var litt større når han prøvde den hjemme enn den han prøvde i butikken. Så da kjøpte han en til. Mye bedre!! Også fant vi et nytt slips til han. Jeg har farget håret i dag. Etter den dyre frisørtimen forrige uke, fant jeg ut at jeg ville farge håret men gjorde det selv. Fra brun til mørkebrun. Veldig fornøyd! Prøvde også kjolen en gang til. Som jeg skal ha på meg i morgen. Bare for å sjekke at den passer. Jada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. desember 2013 #5644 Del Skrevet 30. desember 2013 Uff ja, denne jula er ikke av den gode når det gjelder TV. Store planer for i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #5645 Del Skrevet 31. desember 2013 Uff ja, denne jula er ikke av den gode når det gjelder TV. Store planer for i morra? Vi skal til foreldrene mine å spise middag. Raclette. Også fest med vennene til M. Ikke så veldig festhumør i dag. Men men.. Det kan jo bli hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 31. desember 2013 #5646 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg orker rett og slett ikke feste på nyttårsaften lenger jeg. Foretrekker mye heller en rolig avslappende kveld hjemme med samboer. Håper du får en fin feiring og at 2014 byr på mye godt for deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 31. desember 2013 #5647 Del Skrevet 31. desember 2013 Håper du får en hyggelig middag og en bra fest i kveld! Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 31. desember 2013 #5648 Del Skrevet 31. desember 2013 Ha det koselig i kveld! Ønsker deg en fin feiring og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #5649 Del Skrevet 1. januar 2014 Godt nytt år alle sammen!! Helt grei kveld i går men veldig glad jeg ikke er fyllesjuk. En rolig dag i dag. Bare slappet av. Lagde hjemmelaget pizza til middag. Veldig godt. Nå ser M på fotballkampen mens jeg leser litt. En del blader liggende her. I dag er vi 2 års dag! Ingen feiring i dag akkurat.. Vi tar en middag og kino til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. januar 2014 #5650 Del Skrevet 1. januar 2014 Godt nyttår! Og gratulerer så mye med to-årsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #5651 Del Skrevet 2. januar 2014 I dag ville det vært vanlig å dra tilbake på jobb. Men sjefen sa det bestemmer vi selv. Ikke kommet mange mailer i løpet av ferien så jeg drar ikke på jobb i dag men kommer det mange mailer i løpet av dagen som ikke kan vente til mandag. Så tar jeg en tur innom jobb i morgen. Trøtt som bare det. Våknet 7.15 og fikk ikke sove noe mer. Spise litt frokost. Får håpe jeg våkner litt etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. januar 2014 #5652 Del Skrevet 2. januar 2014 Godt nyttår og gratulerer med jubileum! Å, så deilig med en ekstra fridag eller to! De må du nyte, for det er veldig mørkt og kaldt og januar for oss som er på plass på jobb igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 2. januar 2014 #5653 Del Skrevet 2. januar 2014 Gratulerer med jubileum! Så deilig med noen ekstra fridager, akkurat i dag kunne jeg trengt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2014 #5654 Del Skrevet 2. januar 2014 Gratulerer med to år! Veldig koselig bilde av dere på facebook! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #5655 Del Skrevet 2. januar 2014 På tide å komme seg ut litt. Faktisk fått gjort en del idag. Sakte begynt å rydde bort julepynten. Vasket en maskin. ++ Nå skal jeg ut og møte M. Vi trenger ny støvsuger og siden vi må bytte den ene julegaven fra familien hans, blir det nok at vi kjøper det. Kanskje gå innom G-sport og Skeidar å se oå salget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. januar 2014 #5656 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg kjøpte faktisk robotstøvsuger i går, veldig spent på hvordan det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #5657 Del Skrevet 2. januar 2014 Vi fikk kjøpt støvsuger men de hadde ikke flere inne så får sms når de får dem inn igjen. Å kjøpe støvsuger for 1295kr i stedet for 2995kr synes jeg er en god deal. Må le litt.. M ser på zombie film på TVn mens jeg ser på vampyr serie på Ipaden. Rar kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #5658 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvorfor ender man alltid opp med å se på Dr. Phil når man har fri? Må bare se ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar 2014 #5659 Del Skrevet 3. januar 2014 Det er fordi Dr.Phil er fantastisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. januar 2014 #5660 Del Skrevet 3. januar 2014 Dr. Phil ass ... for en fyr! Planer for helgen da? Klar for jobbstart igjen på mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg