MissStiles Skrevet 20. august 2013 Forfatter #5241 Del Skrevet 20. august 2013 Høres slitsomt ut! Er det stor stue? Sliten!! Vi fikk tatt begge strøkene. Og ja, stua er stor. Det var enklere å male soverommet. Nå skal det bli godt å komme hjem. Slappe av litt før man legger seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. august 2013 #5242 Del Skrevet 20. august 2013 Godt jobba! Ble dere fornøyde? Jeg er veldig glad i grått! Var det ny visning hos M i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. august 2013 Forfatter #5243 Del Skrevet 20. august 2013 Godt jobba! Ble dere fornøyde? Jeg er veldig glad i grått! Var det ny visning hos M i dag? Det ble en litt lysere grå farge enn det jeg hadde trodd men blir nok bra. Følte liksom ikke helt at jeg fikk så mye inntrykk fordi esker og hyller ble stående midt i rommet. Så vi gikk rundt dem for å male. Stemmer. Visning nr. 2 hos M i dag. Megleren ringte og sa at det var kommet 5 til. Så da står det 11 stk. på lista. Får se hva som skjer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. august 2013 Forfatter #5244 Del Skrevet 21. august 2013 Aner ikke om M har fått noen bud på leiligheten sin eller om en budrunde er igang nå. Venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. august 2013 #5245 Del Skrevet 21. august 2013 Fremdeles ikke hørt noe? Kjenner jeg er spent jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. august 2013 Forfatter #5246 Del Skrevet 21. august 2013 Den gikk for 1,620000kr. Og vi må flytte ut innen 3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 21. august 2013 #5247 Del Skrevet 21. august 2013 Gratulerer, det er vel kjempebra i forhold til hva han håpet på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. august 2013 #5248 Del Skrevet 21. august 2013 Gratulerer med salg! Og så deilig at dere blir kvitt den så raskt, det er mye penger spart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 21. august 2013 #5249 Del Skrevet 21. august 2013 Gratulerer med salg Da er det ikke lenge igjen til dere kan pakke ut og nyte den nye leiligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. august 2013 Forfatter #5250 Del Skrevet 21. august 2013 Takk! Fikk ikke snakket med han ordentlig på tlf før nå. Fordi han dro nedover mot Sørlandet etter jobb igjen. Begravelsen er i morgen. Men han og meglerens håp var 1,5 så da burde de begge være fornøyde. Helt sykt at vi må flytte ut en av de to neste helgene. Usikker på om overtakelse er en fredag eller mandag. M fikk også beskjed om at han får beholde jobben sin. Så det kom kun gode nyheter i dag. Det liker vi. Var på kino med ei venninne etter jobb. Så "The Heat" med Sandra Bullock og Melissa McCarthy. Utrolig morsom film! Vi lo og lo og lo!! Anbefales! Nå tror jeg at jeg skal spise en brødskive før jeg legger meg. Ble litt stress etter jobb så rakk aldri å spise ordentlig middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. august 2013 Forfatter #5251 Del Skrevet 21. august 2013 Også har jeg en veldig snill kjæreste som la igjen STOR og FIN bukett med røde roser til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. august 2013 Forfatter #5252 Del Skrevet 22. august 2013 Endelig hjemme. Måtte til den andre leiligheten og hente kofferten min siden vi reiser bort i helgen. Sulten, så det skal bli godt med middag snart. I dag bestilte jeg en Michael Kors veske. Alle går rundt med en sånn veske. Og jeg vil også ha! Bare ikke fortelle M hvor mye den kosta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. august 2013 #5253 Del Skrevet 22. august 2013 Også har jeg en veldig snill kjæreste som la igjen STOR og FIN bukett med røde roser til meg Så buketten på FB. Veldig fin... Endelig hjemme. Måtte til den andre leiligheten og hente kofferten min siden vi reiser bort i helgen. Sulten, så det skal bli godt med middag snart. I dag bestilte jeg en Michael Kors veske. Alle går rundt med en sånn veske. Og jeg vil også ha! Bare ikke fortelle M hvor mye den kosta. *later som om jeg ikke er misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 22. august 2013 #5254 Del Skrevet 22. august 2013 Hvor skal dere reise hen til helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. august 2013 #5255 Del Skrevet 22. august 2013 Grattis med bra salg igjen, da! Og snill fyr du har, blomster er alltid hyggelig (linke til veska så vi kan se? Jeg er nok ikke sååå oppdatert på motefronten ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. august 2013 Forfatter #5256 Del Skrevet 23. august 2013 Merker mer og mer at jeg ikke liker ordet død og begravelse. Inatt døde tanta til mamma. Hun har vært syk lenge så hun har ventet på beskjeden men allikevel trist. Det er den delen av familien min som ikke bor i Norge så da er det ofte litt vanskeligere å bli med i begravelsen men jeg vil gjerne prøve å bli med om mamma skal dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. august 2013 Forfatter #5257 Del Skrevet 23. august 2013 Hvor skal dere reise hen til helga da? Skal til Stavanger i helgen. Robbie Williams konsert på søndag. Grattis med bra salg igjen, da! Og snill fyr du har, blomster er alltid hyggelig (linke til veska så vi kan se? Jeg er nok ikke sååå oppdatert på motefronten ...) Dette er veska men bare i lilla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 23. august 2013 #5258 Del Skrevet 23. august 2013 Fin veske! Ha en fin helg, Stavanger er super awesome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. august 2013 #5259 Del Skrevet 23. august 2013 Kjempefin veske! Og kondolerer. Og kos deg på konsert. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 24. august 2013 #5260 Del Skrevet 24. august 2013 Fin veske! Og den har du jammenmeg fortjent, det kan ikke M si noe på! Inspirert av din og Charmains pizzasnakk her for noen dager siden sitter jeg nå og venter på pizza fra Dolly: en halv Sult og en halv Parmanoia. Kondolerer med grandtante forresten, blir mye død rundt dere nå. Krysser fingrene for at det er nok nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg