Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken film ble det? Og hva ble det til middag?

Jeg hadde kyllingsalat i speltlomper - nammenamm!

Jeg fant ingen film som falt i smak. Så endte bare opp med å se på TV. Også ble det pasta til middag.

Da sitter jeg og spiser frokost. Tidlig oppe og rydder det siste på plass i leiligheten. Jeg skal innom leiligheten vår. Et par ting jeg må ordne der før jeg skal dra. Mamma og jeg skal nyte en overnatting på et SPA hotell utenfor Oslo. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom den dårlige nyheten. M sin farmor sovnet inn inatt. Da mistet han begge besteforeldrene sine på et halvt år. Stakkars M!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket med han i stad. Det går bra med han. Familien er på fotballkamp nå så da får de tenkt på noe annet.

Nå er 1.visning i leiligheten til M. Spent på hvor mange som kommer. På vei hjem nå så møter nok megleren etter visningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste nyheter selv om det var ventet. Sikkert bra for M at han fikk reist nedover før det skjedde! Blir nok tomt nå fremover når den eldste generasjonen blir borte så kjapt. :klem: Men M har onkelbarn innbiller jeg meg? Så de er ikke bare to generasjoner sånn som oss?

Hvordan gikk visningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste nyheter selv om det var ventet. Sikkert bra for M at han fikk reist nedover før det skjedde! Blir nok tomt nå fremover når den eldste generasjonen blir borte så kjapt. :klem: Men M har onkelbarn innbiller jeg meg? Så de er ikke bare to generasjoner sånn som oss?

Hvordan gikk visningen?

Ja, det blir nok en merkelig jul i år uten både farfar og farmor til stede. Hm.. Og det stemmer at M har en niese.

Visningen gikk ikke så bra som M hadde håpet på. Jeg kom 15 min før visningen var over. Så jeg satt på en benk utenfor blokka. Heldigvis regnet det ikke lengre. Men jeg så alle som kom ut med et prospekt fra leiligheten hans. Jeg møtte megleren på vei ut. Det hadde kun vært 6 personer der. Hun mente det hadde noe å gjøre med at nå var salg av boliger i gang for fullt igjen. Mulig det men M ble skuffet over det tallet når hun ringte han. Ny visning om 2 dager. Så er jo bare å håpe. Men jeg prøvde å si til han at så lenge det er 2 stykker som er med i budrunden og byr over hverandre, så er det nok. Men han vil ikke høre. Jeg tror han trodde at det kom til å komme like mange til hans visning som til min visning og drømmer om å få samme sum for sin leilighet som jeg gjorde. Dersom han får taksten, er har han tjent på leiligheten. Men men.. Det spiller nok ingen rolle hva jeg sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så heldig! Kos deg på spa!

Takk!! Utrolig godt å komme seg litt ut av byen.

Spa høres deilig ut! Kos deg masse!

Takk!! Det var også veldig deilig.

Vi dro på Holmsbu Spa. Ikke vært der før og det var jo kjempefint sted. Vi sjekket inn på en juniorsuite. Og siden jeg bestilte gjennom en av selgerne på hotellet via jobben spanderte hun middag på oss. Vi tok begge hver vår behandling. Jeg pleier vanligvis å bare bestille vanlig aromamassasje men denne gang tok jeg en litt større pakke som inneholdt peeling også ble jeg pakket inn med en fuktighetsmaske. Mens jeg var pakket inn, fikk jeg hodebunnsmassasje og til slutt en aromamassasje. 80 min!! Jeg slappet av helt og følte meg skikkelig uthvilt og veldig myk etterpå. Utrolig deilig!! Anbefaler virkelig dette SPA-hotellet!

Utrolig godt å slappe av etter å ha kommet hjem. Bare ligget på sofaen men synes det er lov. M er på vei hjem fra Sørlandet og det blir hyggelig å få han hjem igjen.

Nei, kanskje sette på en film til før jeg legger meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovet skikkelig dårlig inatt. Så dette kan bli en lang dag. I tillegg til det var det kaos med banen på Sinsen idag så jeg rakk ikke det toget jeg pleier å ta. Krysse fingerne for at dagen blie bedre etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med sånne dager. Gikk det greit på jobb da?

Masse å gjøre på jobb idag så da gikk dagen fort.

Sulten! Bestilt pizza fra Dolly. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anastasia

Masse å gjøre på jobb idag så da gikk dagen fort.

Sulten! Bestilt pizza fra Dolly. Nam!

Hvilken pizza ble det? Jeg pleide bestille parmanoia før. Da jeg kunne spise pizza. åå misunner deg pizza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pizza ble det? Jeg pleide bestille parmanoia før. Da jeg kunne spise pizza. åå misunner deg pizza!

Sult!! Synes den er best! Har til og med rester igjen fra igår.

Det var lurt å legge seg tidlig igår. Litt mer uthvilt idag. Klar for en ny dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal vi begynne å male stua i leiligheten vår. Håper å få gjort unna begge strøkene idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Idag skal vi begynne å male stua i leiligheten vår. Håper å få gjort unna begge strøkene idag.

Høres slitsomt ut! Er det stor stue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...