MissStiles Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #5121 Del Skrevet 24. juli 2013 Idag er jeg lat. Eller rettere sagt, vanskelig å pakke når man ikke har flere esker. Skal på konsert ikveld. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 24. juli 2013 #5122 Del Skrevet 24. juli 2013 Idag er jeg lat. Eller rettere sagt, vanskelig å pakke når man ikke har flere esker. Skal på konsert ikveld. Gleder meg! Hvilken konsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #5123 Del Skrevet 24. juli 2013 Hvilken konsert? MUSE!! Kjempebra konsert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #5124 Del Skrevet 25. juli 2013 Grilling i parken med venner idag. Bare det slutter å regne snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 25. juli 2013 #5125 Del Skrevet 25. juli 2013 MUSE!! Kjempebra konsert!! Ååå den ville jeg også dra på! Jealous.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. juli 2013 Forfatter #5126 Del Skrevet 26. juli 2013 Endelig fredag! Sov lenge idag og det var godt. Men litt fyllesjuk etter å ha drukket litt for mye vin i parken igår. Jaja.. Ut og kjøpe cola. Pluss vertinne gave til ikveld. Da er det 4-stjerners middag nr. 3. Det blir nok mer vin det så håper formen er litt bedre ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. juli 2013 Forfatter #5127 Del Skrevet 26. juli 2013 Ikke bra å finne ut hva man skal ha på seg 1 time før man skal gå? Typisk meg! Første kjole hadde en flekk og de 5 andre passet ikke lengre. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 26. juli 2013 #5128 Del Skrevet 26. juli 2013 Håper du hadde en koselig middag! Hva stod på menyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. juli 2013 Forfatter #5129 Del Skrevet 27. juli 2013 Håper du hadde en koselig middag! Hva stod på menyen? Dette sto på menyen i går: Forrett: melon med parmaskinke og bringebær Hovedrett: pai med bacon eller skinke, brokkoli og champignon, med salat ved siden av Dessert: muligens litt for godt stekte brownies med is og bringebær Også var underholdningen å spille Alias. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 27. juli 2013 #5130 Del Skrevet 27. juli 2013 Høres ut som en god meny det Planer for lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 27. juli 2013 #5131 Del Skrevet 27. juli 2013 Hørtes ut som en veldig god meny! Pleier dere også å ha et tema av noe slag? Dere gir karakterer og slikt dere også? Hvor langt er dere kommet ut i "sesongen" - når blir finalen? Vi skal snart begynne på fjerde "sesong" faktisk Jeg har ennå ikke vunnet, litt irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. juli 2013 Forfatter #5132 Del Skrevet 27. juli 2013 Høres ut som en god meny det Planer for lørdagen? Vi skal inn til byen en tur og se på et par ting. Jeg har bla. lyst på ny sykkel og siden XXL har salg, så skal vi innom der og se på sykler. Også må vi finne en bursdagsgave siden vi skal i bursdagsselskap til et vennepar av M ikveld. Hørtes ut som en veldig god meny! Pleier dere også å ha et tema av noe slag? Dere gir karakterer og slikt dere også? Hvor langt er dere kommet ut i "sesongen" - når blir finalen? Vi skal snart begynne på fjerde "sesong" faktisk Jeg har ennå ikke vunnet, litt irriterende Vi har ikke hatt noe tema på middagene hittil. Har dere det? Ja, vi gir karakterer for både middag og underholdning. Fyller ut på et ark også legger vi det i en konvolutt som vi ser på når vi har den siste middagen. I går ble vi enig om å kjøpe noe til 100kr alle sammen. Dette blir gave til vinneren. Jeg skal ha den siste middagen men vet ikke når det blir enda siden jeg skal ha den i den nye leiligheten vår. Vi er fortsatt på første runde men snakket om å ha en runde til. Pleier dere å gi vertinne gave eller noe til vinneren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 27. juli 2013 #5133 Del Skrevet 27. juli 2013 Vi har ikke hatt noe tema på middagene hittil. Har dere det? Ja, vi gir karakterer for både middag og underholdning. Fyller ut på et ark også legger vi det i en konvolutt som vi ser på når vi har den siste middagen. I går ble vi enig om å kjøpe noe til 100kr alle sammen. Dette blir gave til vinneren. Jeg skal ha den siste middagen men vet ikke når det blir enda siden jeg skal ha den i den nye leiligheten vår. Vi er fortsatt på første runde men snakket om å ha en runde til. Pleier dere å gi vertinne gave eller noe til vinneren? Ja, vi har vel egentlig hatt tema hver gang, da blir det litt mer at man har en rød tråd gjennom hele middagen, liksom. Gjør det kanskje egentlig hakket vanskeligere? Vi har blant annet hatt følgende temaer: Sommer, høst, meksikansk aften, norsk aften, fransk aften, italiensk aften, påske. Nå sist var det Good Times, og underholdningen var da et hjemmelaget slideshow med bilder fra all moro vi har hatt sammen. Moro Når det gjelder premie til vinneren, har det vel vært litt variabelt. Det har vært mannfolka til to av venninnene som ofte har fikset det. Det er også typen til ene venninna mi som holder styr på poengene, på slutten av hver aften sender vi en melding til han med poeng og evaluering, så tar han vare på dem frem til finalen. Da leses det opp og poengene regnes sammen, og vinneren kåres. Nå ble vi vel enige om å ha en slags vandrepokal som premie fra nå av, tenker det fungerer greit, trenger jo ikke ha noen superfin premie heller. Vi pleier å gi en liten gave til vertinnen på hver middag. Kan være litt blomster, en flaske med noe eller noe annet. Synes det er koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #5134 Del Skrevet 28. juli 2013 I dag blir en lat dag. Hyggelig å være på fest i går men glad jeg ikke drakk like mye som alle andre. Føler meg helt fin i dag. Det var grilling, musikk, prating og sånn. Men rundt kl. 1 var jeg klar for å dra hjem, så vi bestilte en taxi til meg. Jeg var vel hjemme rundt kl. 2 men M ble igjen og var hjemme rundt kl. 3. Han ligger fortsatt og sover. Er nok ganske fyllesjuk. Så ja, det blir en lat dag i dag. Meldt regn i dag så da gjør det nok ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 28. juli 2013 #5135 Del Skrevet 28. juli 2013 Lat søndag her også, og det er ganske herlig Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 28. juli 2013 #5136 Del Skrevet 28. juli 2013 Deilig med en lat søndag. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #5137 Del Skrevet 29. juli 2013 En uke igjen av sommerferien. Og dette blir nok en travel uke. Pakke. Flytte. Pusse opp. Dagens plan: Pakke. Hente den nye sykkelen min. Møte M på Ikea for å se på nye bokhyller ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 29. juli 2013 #5138 Del Skrevet 29. juli 2013 Blir det greit å begynne på jobb igjen neste mandag? Kjekt at du har hatt såpass lang ferie da, når dere skal flytte og fikse hjemme. Ikke så greit å få til alt slikt når man jobber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #5139 Del Skrevet 30. juli 2013 Blir det greit å begynne på jobb igjen neste mandag? Kjekt at du har hatt såpass lang ferie da, når dere skal flytte og fikse hjemme. Ikke så greit å få til alt slikt når man jobber! Da er det tirsdag og kun 2 dager igjen til overtakelse!! Jeg synes det skal bli godt å komme på jobb igjen på mandag. Mailen har plinget på mobilen hele juli så jeg vet at jeg har MASSE å gjøre. Neste sommer skal vi nok planlegge litt bedre. Jeg orker ikke å være hjemme 3 uker på rad en gang til. Men neste sommer får jeg også feriepenger så da går det ann å leve litt bedre og. Da blir det nok mer reising. Nå prøver jeg å finne ting jeg kan pakke ned i esker. Snart ikke mer igjen å pakke. Betryggende tanke det da.. Alt som vi ikke trenger å ha her, pakker jeg ned også flytter vi det inn i den nye leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 30. juli 2013 #5140 Del Skrevet 30. juli 2013 Oj, tiden går fort! Spennende med overtakelse allerede Du har hvertfall hatt masse tid til å pakke og sånt, noe som hadde blitt stress om du skulle jobbe i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg