Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest SweetSunshine

Jeg har vært der før, ja:) Man er jo nesten garantert supervær på denne tiden-det er så sinnsykt deilig! Noen år siden jeg var der, men da var det i hvert fall veldig billig med mat og drikke, så man kunne kose seg masse uten å blakke seg helt. Det liker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi tilbake i Norge. Landet halv 5 inatt. Hadde booket oss inn på hotell ved flyplass - noe som var greit fordi da spiste vi frokost før vi som noen timer. Nå venter vi på flybussen. Det skal bli godt å komme hjem. Vaske klær med en gang.

Skal fortelle om turen litt senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Blir gode gamle Norge litt for varmt for deg? ;)

Velkommen hjem! Gleder meg til å høre om turen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Blir gode gamle Norge litt for varmt for deg? ;)

Velkommen hjem! Gleder meg til å høre om turen! :)

Takk! Godt at det er fint vær ute men det er uvant å komme hjem til en kjempevarm leilighet. Viftene sto på hele dagen i går og i natt. Fortsatt varmt.

Og gjett hvem som våkner tidlig igjen? Jeg!

Alanya var bra. Hotellet vi bodde på, lå mellom hotellet til de andre. Vi fikk et fint og stort rom. Basseng og kort vei til stranda. Vi kom til hotellet midt på natta og la oss med en gang. Dagen etter møtte vi de andre på stranda. De hadde allerede vært der i 3 dager og hadde en fast plass på stranda. Veldig greit. Vi lå på stranda nesten hver dag. Avsluttet alltid dagen med å ta et bad i bassenget. På kveldene dro vi inn til byen for å spise middag. Vi var enten 9 eller 13 personer til middag. Vennene til M + en familie med 2 barn. Jeg er alltid forsiktig med maten i utlandet siden jeg ofte har blitt dårlig men ble ikke det denne gang. Men ikke alltid maten var like god overalt. Vi fant vel fort en favoritt restaurant etter å ha prøvd flere. På forhånd hadde jeg jo hørt at det skulle bli den og den byturen men det ble det aldri. Første dagen satt vi og tok noen drinker men ikke noe mer. M ville nok gjerne tatt en skikkelig tur på byen men nei.. Gjengen var ikke helt i form fordi hver dag var det noen som var dårlige eller syke. De hadde skikkelig uflaks mange av dem. Synd men.. Dette er første turen hvor jeg ikke har sett så mye av reisemålet fordi vi lå på stranda hver dag. Bortsett fra nestsiste dag, da tok vi alle sammen en båttur med et piratskip. Det var gøy. Veldig greit å ha en sååå avslappende tur. Men jeg er ikke vant til å reise sammen med så mange på en gang og vet ikke om jeg vil gjøre det igjen.

M har kun 3 dager igjen av ferien sin mens jeg har 3 uker igjen. Spent på hva jeg skal gjøre de neste ukene.

I dag har vi avtale med banken og papirene skal signeres. Ikke lenge igjen til overtakelsen. Kanskje vi tar turen innom Bohus, Skeidar ++ for å se på møbler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bra dag!! Det gikk fint i banken men han sender papirene i posten. Synes det er litt rart at vi ikke signerte der og da. Så lenge alt går i boks med lån og overføring av pengene når det er overtakelse, så er det greit.

Etter det dro vi til A-møbler, Skeidar og Bohus. Vi fant et spisebord + 6 stoler som vi likte på A-møbler men ville se de 2 andre stedene først. Ny seng var litt verre å finne. Til slutt endte vi opp med å dra tilbake til A-møbler og se etter seng en gang til. Vi fant en, prøvde madrasser og bestilte alt sammen. Vi gikk derfra veldig fornøyde! Alt blir levert i slutten av august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været er ikke det beste.. Shopping? Kino?

Det ble en liten tur til byen. Vi fant et par ting begge to.

Ellers blir det nok en rolig lørdag. Lage middag snart. Også kose oss med vin & film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken film ble det i går da? Skal du gjøre noe hyggelig i finværet?

Hansel & Gretel filmen. Tror M likte den bedre enn meg.

I dag står det grilling på programmet. Gledet meg til grillmat siden vi kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært våken siden kl. 7. Litt tidlig men.. I dag skal jeg begynne å pakke tingene fra alle bokhyllene. Henta frem alle eskene fra boden i går. Også skal jeg kvitte meg med bokhyllene. Tror jeg bare legger dem ut på finn.no som "gis bort". De er godt brukt og da tror jeg ikke at jeg får så mye penger for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fortsatt ferie eller?

Jepp! 3 uker til!

Igår pakket jeg 11 esker. Prøvde å få tak i flere esker fra foreldrene mine men vi må vist vente til lørdag når vi skal spise middag hos dem. Selvom jeg vurderer å dra innom clas ohlsson.

Men idag er jeg lat.. Ligger fortsatt i senga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjort så mye i dag. Dro inn til byen en liten tur. Fant enda en ny bukse til 200kr. Også møtte jeg ei venninne med de 2 barna hennes som var på gjennomreise i Oslo. Koselig å se dem selv om det bare var for en liten stund.

Ble kvitt en av bokhyllene i dag. La ut begge to på finn.no i går. Som "gi bort". Håper jeg blir kvitt den andre og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort noe moro i dag? Eller begynner du å bli lei ferie allerede? Synes du er heldig som har fri i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...