MissStiles Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #5061 Del Skrevet 30. juni 2013 Hva skjer med å våkne kl 7 både igår og idag? Jeg vil sove lenge!!! Håper det går over etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #5062 Del Skrevet 30. juni 2013 Da er jeg klar!! LONDON, here I come!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 30. juni 2013 #5063 Del Skrevet 30. juni 2013 God tur til London! Kan jeg få anbefale David Bowie-utstillingen på V&A-musem? Ligger i South Kensington. Kommer vel litt an på hvor fan du er, men jeg er ganske blodfan og brukte 4 timer der. Fantastisk! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juli 2013 #5064 Del Skrevet 1. juli 2013 God tur til London! Kan jeg få anbefale David Bowie-utstillingen på V&A-musem? Ligger i South Kensington. Kommer vel litt an på hvor fan du er, men jeg er ganske blodfan og brukte 4 timer der. Fantastisk! Kos deg masse Jeg har null interesse av David Bowie, men selv jeg ville fått med meg dette! ...og av en eller annen grunn kan ingen reise til London uten at jeg tenker dette: http://www.youtube.com/watch?v=1HBGJVXSzas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #5065 Del Skrevet 1. juli 2013 Vi storkoser oss i London!!! Idag har jeg og M vært sammen i 1,5 år. Håper han finner gaven jeg har gjemt i kommoden i gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. juli 2013 #5066 Del Skrevet 1. juli 2013 Å, så koselig å gjemme gave til han, det blir han sikkert veldig glad for! Kos dere i London! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 1. juli 2013 #5067 Del Skrevet 1. juli 2013 Kos deg på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 1. juli 2013 #5068 Del Skrevet 1. juli 2013 Kos deg i London! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SweetSunshine Skrevet 2. juli 2013 #5069 Del Skrevet 2. juli 2013 Gratulerer med gårsdagen og kos deg i London! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #5070 Del Skrevet 2. juli 2013 Da står jeg og venter på flybussen. Alltid forsinket som vanlig. Nå skal det bli godt å komme hjem selvom det kun er for en dag. Takk alle sammen! Hadde en fin tur. Det ble både sightseeing og shopping på oss. Ganske sliten i beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. juli 2013 #5071 Del Skrevet 2. juli 2013 Så gøy, hvordan var konserten? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #5072 Del Skrevet 2. juli 2013 Så gøy, hvordan var konserten? Mvh Yvonne Konserten var veldig bra. O2 arena er en kjempeflott arena. Mange restauranter før man går inn der hvor konserten er. Vi hadde gode plasser og veldig fornøyd. Jeg var jo på konserten hans i Oslo i fjor men synes nesten at denne var litt bedre. Han er morsom og spøkte like mye. Han skal ha konsert i London i en uke og kunne sikkert gått hver dag. Blir ikke lei sangene hans!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. juli 2013 #5073 Del Skrevet 2. juli 2013 Høres ut som du har hatt det fint der borte, godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juli 2013 #5074 Del Skrevet 3. juli 2013 Takker så pent for brevet, virkelig elsket Nemistripene, kjente meg igjen i hver eneste en... Kos deg i Tyrkia, med dette "nydelige" sommerværet om dagen skjønner jeg godt at du stikker av en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #5075 Del Skrevet 3. juli 2013 Da har vi spist frokost og skal begynne å pakke ferdig og rydde i leiligheten. Flyet går ikke før ikveld så vi har ikke akkurat dårlig tid. Godt å ikke stresse for mye før man reiser bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #5076 Del Skrevet 3. juli 2013 Nå skal det bli godt å komme seg til varmere strøk og få litt farge på kroppen. 5 av vennene til M dro ned til Tyrkia på mandag og 2 til kommer på fredag, så vi blir en liten gjeng. Men glad vi ikke bor på samme hotell - da får vi litt privatliv. Ha en fin uke alle sammen!! Fortsatt god sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. juli 2013 #5077 Del Skrevet 3. juli 2013 God tur til Tyrkia! Håper du kommer hjem nøttebrun og avslappet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SweetSunshine Skrevet 3. juli 2013 #5078 Del Skrevet 3. juli 2013 Åh! Det hadde vært utrolig deilig! Her regner det bøtter og spann idag... Er det Alanya eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #5079 Del Skrevet 3. juli 2013 Er det Alanya eller? Det stemmer. Har du vært der? Det har ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. juli 2013 #5080 Del Skrevet 3. juli 2013 God tur! Selv liker jeg Alanya veldig godt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg