Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Hva skjer med å våkne kl 7 både igår og idag? Jeg vil sove lenge!!! Håper det går over etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God tur til London! Kan jeg få anbefale David Bowie-utstillingen på V&A-musem? Ligger i South Kensington.

Kommer vel litt an på hvor fan du er, men jeg er ganske blodfan og brukte 4 timer der. Fantastisk!

Kos deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til London! Kan jeg få anbefale David Bowie-utstillingen på V&A-musem? Ligger i South Kensington.

Kommer vel litt an på hvor fan du er, men jeg er ganske blodfan og brukte 4 timer der. Fantastisk!

Kos deg masse :)

Jeg har null interesse av David Bowie, men selv jeg ville fått med meg dette! :ler:

...og av en eller annen grunn kan ingen reise til London uten at jeg tenker dette:

http://www.youtube.com/watch?v=1HBGJVXSzas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi storkoser oss i London!!!

Idag har jeg og M vært sammen i 1,5 år. Håper han finner gaven jeg har gjemt i kommoden i gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig å gjemme gave til han, det blir han sikkert veldig glad for! :) Kos dere i London!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da står jeg og venter på flybussen. Alltid forsinket som vanlig. Nå skal det bli godt å komme hjem selvom det kun er for en dag.

Takk alle sammen! Hadde en fin tur. Det ble både sightseeing og shopping på oss. Ganske sliten i beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, hvordan var konserten?

Mvh Yvonne :heiajente:

Konserten var veldig bra. O2 arena er en kjempeflott arena. Mange restauranter før man går inn der hvor konserten er. Vi hadde gode plasser og veldig fornøyd. Jeg var jo på konserten hans i Oslo i fjor men synes nesten at denne var litt bedre. Han er morsom og spøkte like mye. Han skal ha konsert i London i en uke og kunne sikkert gått hver dag. Blir ikke lei sangene hans!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker så pent for brevet, virkelig elsket Nemistripene, kjente meg igjen i hver eneste en... :fnise:

Kos deg i Tyrkia, med dette "nydelige" sommerværet om dagen skjønner jeg godt at du stikker av en tur.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi spist frokost og skal begynne å pakke ferdig og rydde i leiligheten. Flyet går ikke før ikveld så vi har ikke akkurat dårlig tid. Godt å ikke stresse for mye før man reiser bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det bli godt å komme seg til varmere strøk og få litt farge på kroppen. 5 av vennene til M dro ned til Tyrkia på mandag og 2 til kommer på fredag, så vi blir en liten gjeng. Men glad vi ikke bor på samme hotell - da får vi litt privatliv.

Ha en fin uke alle sammen!! Fortsatt god sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SweetSunshine

Åh! Det hadde vært utrolig deilig! Her regner det bøtter og spann idag... Er det Alanya eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Alanya eller? :)

Det stemmer. Har du vært der? Det har ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...