Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Vet hvordan det er, må jo ta buss for t-bane selv, bare andre veien. Ender med at jeg må ta toget en halvtime tidligere for å komme tidsnok til jobb. Jævlig kjipt, siden jeg står opp tidlig nok fra før. Det var jo så stappa i går at det nesten ikke gikk an å komme seg på bussen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juliane og Yvonne, jeg gidder ikke ta buss for bane, så jeg tar bare 31 bussen. Så slipper jeg å ta buss til bane også tog til jobb. 31 bussen tar lengre tid men da får jeg sitte hele veien.

Veldig fin dag! Jeg hadde ikke lyst til å sitte hjemme når det var fint vær ute. M skulle uansett spille fotballkamp. Så da ble det spontan middag med søsteren min + litt shopping og til slutt spise is. Snakket litt om hva vi skal gjøre i London. Hun gleder seg. Det skjønner jeg. Blir nok en bra tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare onsdag? Jeg vil ha ferie NÅ!

Skulle ønske at jeg var blant dem som får skattepenger idag men jeg må nok vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha ferie NÅ!

Ang skattepenger... du kan få baksmellen min på en tusenlapp!

Selges for høystbydende over 1500... :ler:

Hvor lenge må du vente på pengene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha ferie NÅ!

Ang skattepenger... du kan få baksmellen min på en tusenlapp!

Selges for høystbydende over 1500... :ler:

Hvor lenge må du vente på pengene dine?

Jeg måtte endre på noe i selvangivelsen min og levert på papir siden jeg ikke forsto hvordan jeg gjør det på nettet. Pga utleie av leilighet. Jeg vet heller ikke om det kanskje blir endring i summen. Så jeg får nok ikke penger før tidligst 7.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Jeg måtte endre på noe i selvangivelsen min og levert på papir siden jeg ikke forsto hvordan jeg gjør det på nettet. Pga utleie av leilighet. Jeg vet heller ikke om det kanskje blir endring i summen. Så jeg får nok ikke penger før tidligst 7.august.

Så kjedelig da:/ Får håpe du får litt å glede deg over til høsten da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kom det vist en liten sum inn på kontoen. Fra besteforeldrene mine. Regner med at søsteren min også fikk det. Jeg fortalte at vi skulle til London. Da kan vi kose oss lit ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du vel 15 minutter inn i sommerferien din, gratulerer! :strix: Er en så fantastisk følelse, skulle ønske jeg hadde ferie også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, juliane!! Heller mistet 1,5 time av sommerferien min. Overtid ble det! Allerede kl. 9 idag, visste jeg at jeg ikke kom til å bli ferdig innen kl. 15. Sånn går det når man bare er 2 stk på jobb og det kommer mail på mail. Men det som ikke er gjort nå, får vente til 5.august.

Ikke i nærheten av å ha den feriefølelsen enda men kommer vel i feriemodus etter hvert. Nå har jeg 5 uker sommerferie (ubetalt = bu!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem uker sommerferie er jo helt fantastisk! Stenger dere kontoret siden du skal ha så lenge? Skjønner at det passer dårlig akkurat i år når du ikke får noe feriepenger og sikkert ikke har en veldig bra buffer etter arbeidsledighet og huskjøp, men ellers skulle jeg gjerne ha hatt fem ukers sommerferie hvert år jeg altså. :) (Så lenge jeg fremdeles hadde mulighet for fri jul, påske osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stenger dere kontoret siden du skal ha så lenge?

Ja, vi stenger kontoret hele juli. I tillegg til påske og jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ferie!!

:bond:

Skal du være bortreist i løpet av uke 29 eller 30?

Vi har jo brevvekslet i fire/fem år, og vi skulle jo treffes i fjor...

I de ukene jeg nevnte skal vi flere ting, men vi kunne funnet en dag så reiser jeg innover til deg en tur?

Da har nemlig Andre og ferie så jeg slipper og ha med meg minstemann...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ferie!!

:bond:

Skal du være bortreist i løpet av uke 29 eller 30?

Vi har jo brevvekslet i fire/fem år, og vi skulle jo treffes i fjor...

I de ukene jeg nevnte skal vi flere ting, men vi kunne funnet en dag så reiser jeg innover til deg en tur?

Da har nemlig Andre og ferie så jeg slipper og ha med meg minstemann...

:)

Husker jo at vi snakket om det i fjor når jeg bodde i Tønsberg men det ble ikke noe av pga jobb. Så det hadde vært hyggelig å få til. Vi reiser bort neste uke men kun en uke. Etter 11.juli har jeg ingen planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi spist frokost. Starter ferien med å ta en tur på Ikea men KUN få å returnere 2 ting. Også hjem igjen for å vaske en haug med klær før vi skal reise bort neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...