MissStiles Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #4181 Del Skrevet 1. januar 2013 Take-away! Nam! Sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 1. januar 2013 #4182 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nyttår! Høres ut som dere hadde en fin feiring i går. Hva slags take-away ble det? Jeg og en venninne kjøpte oss burger istad. Godt med litt junk dagen derpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 1. januar 2013 #4183 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nyttår og grattis med ettårsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #4184 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Når tid begynner du forresten i nyjobben? 1,5 uke til jeg begynner i den nye jobben. Prøve å holde meg selv busy frem til da. Fordi jeg begynner å bli lei av å være hjemme. Vært hjemme i over 3 mnd. Endret 2. januar 2013 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. januar 2013 #4185 Del Skrevet 2. januar 2013 Skjønner godt at du begynner å bli lei av å være hjemme, det finnes grenser for hvor lenge man orker å ikke ha noe å gjøre. Selv må jeg innrømme at jeg nok hadde elsket en uke uten noe å gjøre akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #4186 Del Skrevet 2. januar 2013 Av og til angrer jeg på at jeg leide ut leiligheten min. Det har bare vært problemer. Jeg trodde at det kanskje ikke skulle være så mange problemer nå som oppsigelsen er i orden. Men neida.. Hun spør om hun kan flytte ut med en gang. Selvfølgelig ikke. Jeg og M snakket om at i verste fall kunne jeg ta bort en måned sånn ut hun må flytte ut før 1.mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. januar 2013 #4187 Del Skrevet 2. januar 2013 Oi, den er tricky! For siden hun er så dårlig til å betale er du vel ikke garantert å få penger for de mnd uansett? Hvis jeg var deg ville jeg nesten latt henne flytte ut med en gang og heller brukt de dagene du har igjen før du begynner i ny jobb til å skaffe ny leieboer. Er vel alltids noen som trenger et sted å bo ganske raskt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #4188 Del Skrevet 2. januar 2013 Oi, den er tricky! For siden hun er så dårlig til å betale er du vel ikke garantert å få penger for de mnd uansett? Hvis jeg var deg ville jeg nesten latt henne flytte ut med en gang og heller brukt de dagene du har igjen før du begynner i ny jobb til å skaffe ny leieboer. Er vel alltids noen som trenger et sted å bo ganske raskt? Det er dessverre ikke så enkelt. Det er en OBOS leilighet. Og jeg må sannsynligvis søke om å få leie ut leiligheten en gang til. Alt må gå gjennom OBOS og styret. Sånne ting tar tid. Det tok tid sist, så da regner jeg ikke med at det går noe fortere denne gang heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. januar 2013 #4189 Del Skrevet 2. januar 2013 Aaaah, I see. Men må du virkelig søke en gang til så raskt altså? Burde jo ikke spille noen rolle om du bytter leieboer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #4190 Del Skrevet 2. januar 2013 Aaaah, I see. Men må du virkelig søke en gang til så raskt altså? Burde jo ikke spille noen rolle om du bytter leieboer? Ja, dessverre. Fordi styret i borettslaget må godkjenne den personen som leier av min leilighet. Jeg er også redd for at de ikke kommer til å si ja nå. Fordi jeg søker om å leie ut leiligheten allerede 6 mnd etter at jeg søkte første gang. Tror grensen for å leie ut en OBOS leilighet er 1 år også kan man søke på nytt for en ny leieboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 2. januar 2013 #4191 Del Skrevet 2. januar 2013 Godt nytt år Missy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 2. januar 2013 #4192 Del Skrevet 2. januar 2013 Synd du skal ha så mye problemer med å leie ut leiligheten din da.. Har ikke hun som leier hos deg penger i det hele tatt? Skjønner ikke at det er mulig jeg, å leie hos noen også har man ikke råd til å betale for seg. Ikke lenge til du begynner i ny jobb nå! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 2. januar 2013 #4193 Del Skrevet 2. januar 2013 Hvis hun vil flytte med en gang kan du jo kanskje bruke depositumet til å dekke leie for de siste månedene? Forutsatt at det ikke må gå til å fikse noe i leiligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #4194 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg skulle egentlig ut og handle litt mat. Men plutselig ble det spennende på Dr. Phil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. januar 2013 #4195 Del Skrevet 3. januar 2013 Nyt Dr. Phil mens du fremdeles kan! Enig med Violet, depositumet kan hun vel si fra seg for å dekke leia hvis hun faktisk ikke har pengene tilgjengelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #4196 Del Skrevet 3. januar 2013 Skikkelig Gordon Ramsay kveld idag. Det liker vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #4197 Del Skrevet 4. januar 2013 Endelig fredag! Det ser ut som om M må jobbe sent både idag og imorgen. Pga sykdom også har han ansvaret denne uka. Jaja.. Da tror jeg at jeg skal ha en skikkelig vaskedag av leiligheten. Vi fikk aldri vasket kjøkkenet ordentlig før jul. Nydelig anledning til å gjøre det nå. Også skal jeg vaske et par maskiner med håndkleer og juleduker etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #4198 Del Skrevet 4. januar 2013 Da er leiligheten nyvasket og fikk vasket 3 maskiner. Litt fornøyd med meg selv. Eneste jeg ikke har vasket, er badet. Det er M sin oppgave. Fikk til og med handlet litt. Nå skal resten av fredagskvelden nytes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 4. januar 2013 #4199 Del Skrevet 4. januar 2013 Så flink du er! Skikkelig husmor du Håper du får en fin fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #4200 Del Skrevet 5. januar 2013 Da var det lørdag. Tenkte jeg skulle ta en tur og besøke foreldrene mine. Jeg glemte et par julegaver hos dem sist så greit å få hentet dem. Også kom moren min hjem fra en reise igår. Kanskje hun har med noe til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg