Gjest Elissima Skrevet 27. desember 2012 #4161 Del Skrevet 27. desember 2012 Hva er planen på nyttårsaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 27. desember 2012 #4162 Del Skrevet 27. desember 2012 Har du funnet ut hva du skal ha på deg? Jeg har store problemer med å velge mellom to antrekk i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #4163 Del Skrevet 27. desember 2012 Hva er planen på nyttårsaften? Vi skal feire nyttårsaften sammen med vennene til M. To av jentene (damene til to kompiser av han) har leid et lokalet. Det blir servert mat & drikke. Blir sikkert gøy! Har du funnet ut hva du skal ha på deg? Jeg har store problemer med å velge mellom to antrekk i år Jeg tror det. Prøvde noen av kjolene i stad. Mange av dem var blitt altfor trange så da tror jeg det blir en rosa kjole som jeg hadde på meg på nyttårsaften for 2 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. desember 2012 #4164 Del Skrevet 28. desember 2012 Historien om PI. Veldig bra film. Anbefales! Jeg lurte på og se den på kino selv men har vært litt i tvil. Men om du anbefaler den så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #4165 Del Skrevet 28. desember 2012 Ikveld skulle vi egentlig spise middag hos moren til M men hun har blitt syk. M ringte nettopp og ga beskjed om det. Bra vi handlet mat igår. Da må jeg finne ut hva vi skal ha til middag ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 28. desember 2012 #4166 Del Skrevet 28. desember 2012 Hva ble det? Blir suppe her - lei av kraftig mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #4167 Del Skrevet 28. desember 2012 Hva ble det? Blir suppe her - lei av kraftig mat Her ble det lasagne. Veldig lei julemat. Gleder meg til alle julekakene er spist opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #4168 Del Skrevet 29. desember 2012 Da er vi på vei inn til byen. Kikke og se om vi finner noe på salg. Til M. Han trenger er par nye skjorter. Bla. til nyttårsaften. Også skal jeg bytte en julegave. Sengetøy. Litt mye rosa i det så se om vi finner noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #4169 Del Skrevet 29. desember 2012 Vi endte opp med å ikke bytte sengetøyet. Princess har så innmari lite utvalg, synes jeg. M fikk kjøpt seg både et par boxere og 2 skjorter. IKKE på salg. Nå kom vi hjem etter å ha besøkt leieboeren min. Hun har ikke betalt husleie for desember og da har blitt veldig mange sms og samtaler frem og tilbake så da spurte jeg for 2 dager siden om jeg kunne komme innom idag for å snakke. Det var veldig godt å få snakket med henne og hun sliter tydeligvis med penger og jobber vist ikke så mye som hun hadde håpet på. Det ser ikke ut som om det kommer til å bli bedre. Så vi endte opp med å si opp leieavtalen. Hun har 3 måneders oppsigelsestid så innen 31.mars må hun være ute av leiligheten. Hun hadde fått det veldig fint i leiligheten og er en kjempehyggelig jente men det er best å si opp avtalen. Både for meg og henne. Nå skal jeg spise litt før jeg skal inn til byen for å møte ei venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 29. desember 2012 #4170 Del Skrevet 29. desember 2012 Det var synd at det ikke fungerte med leieboeren! Du får benytte anledningen til å skru opp leia litt Ha en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #4171 Del Skrevet 30. desember 2012 Ser ut som det blir en rolig søndag. M dro på varetelling på jobb kl 7. Helt sykt men sånn er det når man jobber i butikk. Usikker på når han kommer hjem og. Får lage meg litt frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 30. desember 2012 #4172 Del Skrevet 30. desember 2012 Huff, det hørtes slitsomt ut. Godt argument mot å jobbe i butikk Ha en fin rolig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #4173 Del Skrevet 31. desember 2012 For en natt. Vi gikk og la oss tidlig men jeg fikk ikke sove. Lå der i 2 timer uten å få sove. Tenkte på en haug med ting også var jeg sulten. Men jeg gadd ikke stå opp kl 00.30 for å spise. Og M sov vist heller ikke bra. Han nevnte at han var litt smådårlig. Hvis jeg rekker det, skal jeg prøve å sove en time før vi drar ikveld. Nå skal jeg spise frokost og komme meg ut. Må ut og ordne et par ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 31. desember 2012 #4174 Del Skrevet 31. desember 2012 Håper du får en fin feiring i kveld! Spennende å starte det nye året med ny jobb! Ønsker deg alt godt for det kommende året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #4175 Del Skrevet 31. desember 2012 Hurra, jeg rakk til og med en tur til frisøren. Nei, ikke for å klippe meg. Men glatte ut håret. Tykt og langt hår. Da slipper jeg å gjøre det selv etterpå. Kosta kun 200kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 31. desember 2012 #4176 Del Skrevet 31. desember 2012 Så deilig med nyfrisert hår!! Håper du får en strålende kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #4177 Del Skrevet 31. desember 2012 Da er vi straks klare til å dra på fest. M ser kjekk ut i den nye skjorta si også fant jeg et slips på dressmann idag. Veldig spent på kvelden. Jeg har møtt vennene hans kun en gang før. Og det var i august. Men det blir nok en hyggelig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #4178 Del Skrevet 1. januar 2013 GODT NYTT ÅR!! Hyggelig nyttårsfeiring igår. Vi fikk velkomstdrink med en gang vi kom. Også var det koldtbord. Innmari god mat. Også en haug med kaker til dessert. Etter middag hadde vi diverse selskapsleker. Bla. stolleken. Hvor jeg kom på 2.plass. Deretter var det bare drikking, dans og prating. Mange der som ikke M kjente en gang. Et par av vennene hans som jeg ikke hadde møtt enda, fikk jeg møte igår. Ved midnatt gikk vi ut og så på fyrverkeriet alle sammen. Rundt kl 1 så det ut som om M var klar for senga, og etter 10 min fikk jeg tak i taxi. Trodde det skulle ta lengre tid men var jo fortsatt tidlig. Litt godt å komme hjem tidlig og ikke våkne opp dårlige heller. Idag har jeg og M 1 års dag!! Rart at det har gått ett år allerede. Ingen spesiell feiring. Gadd hverandre en liten ting begge to. Også feirer vi med å gå ut og spise senere i januar. Nå sitter jeg og ser på nyttårskonserten fra Wien. Tradisjon for meg som er fra den byen. Eneste gangen i året hvor jeg hører på klassisk musikk men det hører med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. januar 2013 #4179 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nyttår, og gratulerer så masse med 1-årsdag! Høres ut som om dere hadde en fin feiring i går? Sikkert lurt å reise hjem så tidlig mtp taxi, her begynte de første å ringe i 2.30-tiden, og de hadde ikke sjans til å komme gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2013 #4180 Del Skrevet 1. januar 2013 Gratulerer med 1-årsdag og godt nytt år! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg