Violet Hill Skrevet 17. desember 2012 #4121 Del Skrevet 17. desember 2012 Det hørtes slitsomt ut faren min og jeg krangler på samme måte, det er ganske opprivende. Det blir liter til at man tilpasser seg veldig for å unngå konfrontasjoner... Håper det går seg til, sånn at jula blir så hyggelig som mulig Sett noen kjekke advokater da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #4122 Del Skrevet 18. desember 2012 God morgen.. Måtte stå opp litt tidligere idag.. Spesielt litt rart siden M har fri idag.. Han sto opp for å gå på do idag og da hørte jeg at han er tett i nesa og har vost vondt i halsen. Ikke bra.. Bare han ikke smitter meg. Vil helst ikke være syk i jula en gang til. Ang foreldrene mine. Faren min blander seg ikke inn i kranglen til meg og moren min. Han er glad hvis han slipper å være med å krangle om sånne småting. Jeg har et helt annet forhold med han enn med moren min. Men men.. Krangler pleier å gå over av seg selv. Men selvfølgelig vil jeg ikke at stemningen skal være dårlig på julaften. Fortsatt 6 dager igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #4123 Del Skrevet 18. desember 2012 Sett noen kjekke advokater da? Nei, dessverre ikke. Men folk er veldig hyggelige der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 18. desember 2012 #4124 Del Skrevet 18. desember 2012 Du får gi det litt tid veldig synd at det skjedde rett før jul da. Men det er jo som du sier seks dager igjen! Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #4125 Del Skrevet 18. desember 2012 Idag ringte et av de andre vikarbyråene mine og sa hun hadde skaffet meg intervju for en jobb i januar. Virket som om hun ble sur når jeg sa at jeg jobbet denne uka og ikke kunne. Jeg har sittet hjemme i 2 mnd og da må jeg si ja til det jeg kan få. Nå har jeg nettopp møtt ei venninne og bytta julegave. Har lyst til å åpne gaven hennes og se hva jeg får. Hun spør alltid om ønskeliste men gir meg aldri noe av det jeg ønsker meg. Og vi har kjent hverandre siden 1.klasse på barneskolen. Skulle tro hun vet hva jeg liker og ikke. M har begynt å lage hjemmelaget pizza til oss nå. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 18. desember 2012 #4126 Del Skrevet 18. desember 2012 Hmm, det var synd! Ikke så lett å bare utsette intervjuet til neste uke. Men forhåpentlig dukker det opp noe annet Ble pizzaen god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #4127 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Ble pizzaen god? Ja pizzaen var veldig god!!!! Onsdag allerede... Liker det! Idag sto jeg og M nesten opp samtidig. Koselig det men jeg har liksom min rutine om morgenen og ikke særlig pratesjuk så tidlig så var godt å ha litt tid for seg selv etter at han hadde dratt. Ha en fin dag alle sammen!! Endret 19. desember 2012 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #4128 Del Skrevet 19. desember 2012 Er det snart helg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 19. desember 2012 #4129 Del Skrevet 19. desember 2012 2 dager igjen så er det helg! Vi kan godt bytte, så kan du gjøre den kjipe jobben min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #4130 Del Skrevet 19. desember 2012 2 dager igjen så er det helg! Vi kan godt bytte, så kan du gjøre den kjipe jobben min.. Vet ikke om du liker den jobben jeg har denne uka noe særlig bedre enn din egen jobb. Får ikke noe ut av den vikarjobben. Er der bare fordi jeg trenger pengene. Glad det er kun 2 dager igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 19. desember 2012 #4131 Del Skrevet 19. desember 2012 Torsdag og fredag går fort det skal bli så utrolig deilig med noen fridager! Gjort noe gøy i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #4132 Del Skrevet 20. desember 2012 Torsdag og fredag går fort det skal bli så utrolig deilig med noen fridager! Gjort noe gøy i kveld? Egentlig ikke... Idag skal det være julelunsj på advokatkontoret. Spent på om jeg må passe på resepsjonen alene i 3 timer eller om jeg får være med?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 20. desember 2012 #4133 Del Skrevet 20. desember 2012 Ble det julelunsj på deg? Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #4134 Del Skrevet 20. desember 2012 Ble det julelunsj på deg? Ha en fin kveld Det ble det vettu.. Hjalp til med å dekke på og ordne med maten. Koldtbord. Masse god mat. Vin. Og kake. Det var en julelunsj og avslutning for en som skulle pensjonere seg. Litt teit å sitte der men veldig hyggelig. Folk prater jo med deg. Dagen gikk veldig fort. Etter jobb møtte jeg en kamerat av meg. Først ble jeg med og hjalp til med å kjøpe julegaver. Også spiste vi middag. Vi har vært venner i mange år nå og vi har det alltid hyggelig sammen. Det hadde vi idag og. Nesten akkurat kommet hjem. Pakke med inn under teppe og kose med meg en kopp te. Lurer på om jeg skal sette på en julefilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 20. desember 2012 #4135 Del Skrevet 20. desember 2012 Julelunch er koselig Høres jo ok ut den jobben da. En dag igjen så er det juleferie jippi! Hyggelig med juleshopping, men merker at folk er max stressa om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #4136 Del Skrevet 21. desember 2012 8 timer til juleferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 21. desember 2012 #4137 Del Skrevet 21. desember 2012 Da er det juleferie da kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #4138 Del Skrevet 21. desember 2012 Endelig har vi fått satt oss ned og skal spise grøt. Lukter veldig godt. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. desember 2012 #4139 Del Skrevet 22. desember 2012 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #4140 Del Skrevet 22. desember 2012 Da har heg spist frokost og dusjet. Tenkte jeg skulle ta en runde med støvsugeren og vaskekluten før M kommer hjem fra jobb. Først se ferdig Love Actually. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg