Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Lørdagen starter med triste nyheter! Bestefaren min døde i natt. Jeg er lei meg men lettet. Han er 90 år og han har vært delvis på pleiehjem og sykehus siden i sommer, så det kom ikke uventet. Men trist! :(

:(:hug:

Kondolerer!

Jeg tror jeg kan forstå følelsen da det var omtrent slik med min farmor før hun døde. Hun hadde bodd lenge på et slikt pleie-/sykehjem da hun var ganske syk i mange år.

Likevel er det ikke helt det samme da jeg ikke var gravid da. Mistet matlysten, og tok av 5 kg. Men du er jo gravid, så jeg håper virkelig at du og mini i magen får i dere de næringsstoffene dere trenger. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :hug:

Begravelsen blir ikke før om 2 uker. Da har vi egentlig bestilt en helgetur til Brüssel men jeg skal ringe forsikringsselskapet i morgen og høre hvordan det er å få refundert penger for fly og hotell ved avbestilling. Vi har gledet oss til denne turen en stund nå så jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg både vil dra på den turen og få med meg begravelsen men litt vanskelig når den skal være i Østerrike. Uansett må jeg få fri fra jobb i 2 dager, så gjør ikke noe før jeg har snakket med sjefen min og forsikringsselskapet.

I går begynte vi å pusse opp det lille soverommet. Vi måtte ta ut alle møblene for å kunne male og nå står det møbler/esker overalt i leiligheten. For et rot!

Snart vekke min kjære samboer sånn at vi kan fortsette.. I tillegg til det så klarte han å si ja til besøk av moren sin i dag. Hun sendte mld i går kveld. Da burde man kanskje bake noe siden hun alltid serverer noe godt når vi er på besøk hos henne.

Jaja.. Ha en fin søndag! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Takk :hug:

Begravelsen blir ikke før om 2 uker. Da har vi egentlig bestilt en helgetur til Brüssel men jeg skal ringe forsikringsselskapet i morgen og høre hvordan det er å få refundert penger for fly og hotell ved avbestilling. Vi har gledet oss til denne turen en stund nå så jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg både vil dra på den turen og få med meg begravelsen men litt vanskelig når den skal være i Østerrike. Uansett må jeg få fri fra jobb i 2 dager, så gjør ikke noe før jeg har snakket med sjefen min og forsikringsselskapet.

I går begynte vi å pusse opp det lille soverommet. Vi måtte ta ut alle møblene for å kunne male og nå står det møbler/esker overalt i leiligheten. For et rot!

Snart vekke min kjære samboer sånn at vi kan fortsette.. I tillegg til det så klarte han å si ja til besøk av moren sin i dag. Hun sendte mld i går kveld. Da burde man kanskje bake noe siden hun alltid serverer noe godt når vi er på besøk hos henne.

Jaja.. Ha en fin søndag! :kaffekopp:

Håper det ordner seg slik at dere får gjøre begge deler. :)

Hvordan gjør dere det med maling? Blir det vannbasert maling, eller hvordan gjør dere det med det? (*nysgjerrigper*) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg slik at dere får gjøre begge deler. :)

Hvordan gjør dere det med maling? Blir det vannbasert maling, eller hvordan gjør dere det med det? (*nysgjerrigper*) :sjenert:

Jeg får ikke vært med i begravelsen og reist til Brüssel samme helg. Det blir nok å avbestille turen. Vi ser muligens på å ta en tur til Stockholm i desember. Bare dobbeltsjekke at vi får igjen pengene.

Aner ikke åssen maling vi har kjøpt. Samboeren som ordner det på jobben sin. Det ble utrolig fint.

Liker ikke at det allerede er søndag kveld. Helgen har gått fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ja, og så er det ingen Alt for Norge mer for denne sesongen. :(

Godt at Sporløs og sånn skal begynne med ny sesong i løpet av denne uka i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Så leit å høre om bestefaren din :hug: Skjønner godt du vil få med deg begravelsen. Begravelser er så utrolig trist forresten, jeg griner som bare det nesten uansett hvem det er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg snakket med forsikringsselskapet, flyselskapet og hotels.com.. Det ordnet seg veldig fort med forsikringen + avbestilling av hotellrommet. Men flyselskapet må ha et skriftlig skjema om man ønsker å avbestille. Utrolig teit. Spent på hvor lang tid det tar før jeg får svar.

Nå gleder jeg meg til en rolig kveld. Tenne stearinlys, lage meg en kopp te og bare ligge i sofaen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Idag har jeg snakket med forsikringsselskapet, flyselskapet og hotels.com.. Det ordnet seg veldig fort med forsikringen + avbestilling av hotellrommet. Men flyselskapet må ha et skriftlig skjema om man ønsker å avbestille. Utrolig teit. Spent på hvor lang tid det tar før jeg får svar.

Nå gleder jeg meg til en rolig kveld. Tenne stearinlys, lage meg en kopp te og bare ligge i sofaen....

Nesten sånn NAV-tendenser det, med at de må ha skriftlig skjema på ting. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre om bestefaren din :( Men fint at dere får til å reise i begravelsen. På tur kan dere jo få til senere.

Sikkert koselig å ordne barnerom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, da får vi begge igjen penger fra forsikringsselskapet for den reisen vi måtte avbestille!!!! Veldig lettet nå!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, da får vi begge igjen penger fra forsikringsselskapet for den reisen vi måtte avbestille!!!! Veldig lettet nå!!

Så bra!:) ingenting er bedre når situasjonen ble slik den ble..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en fin fridag? :skravle:

Jo, bortsett fra at jeg våknet ved 6 tida så fikk jeg gjort en del igår. Og det var greit.

Men tydeligvis spist et eller annet igår som gjorde at jeg har vært smådårlig inatt. Tror ikke jeg sovnet før nærmere kl 2 inatt. Så det kan bli en lang dag på jobb idag. Merker allerede at jeg er sinnsykt trøtt.

Bare å håpe på at arbeidsdagen går fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det/gikk det med arbeidsdagen i dag? Håper du får sovet nok når du kommer hjem igjen. :)

Det har gått greit men nå er jeg trøtt. Og sulten. Vil bare hjem så fort som mulig. Kanskje sove en times tid. Selvom jeg er litt redd for at jeg ikke får sove inatt når jeg sover på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...